HØSTEN KOMMER!

Da var datoen her, 1. august, til skrekk og advarsel kanskje, for noen.
Noen kan kanskje tenke idag; “Huff, nå er juli over for dette året, nå kommer høsten”…

Det blir etterhvert mørkere om kveldene, sola forsvinner tidligere og tidligere, ting rundt oss visner, kulden kommer for å bli.


(foto hentet fra: blog.devlishdesign.com)

For meg så har dette ikke store sorgene å by på, jeg blir først og fremst kvitt pollenallergien for en stund, dessuten at jeg faktisk foretrekker mørke fremfor lyset. Er mye hyggeligere å kunne sitte inne å se film, og mange andre ting.
Lettere å få sove om nettene, forrige høst så gjorde jeg stort sett ikke mer enn å sove, sove, sove, deppe, og sove.

Nå så sier jeg ikke at depping er noe bra-ting, men… Jeg depper mye hele året så for meg så er det ikke noe forskjell på høst, vinter, vår og sommer på den måten.

Jeg kunne kanskje skrevet noe om at vinteren kommer også, om noen måneder, men det tørr jeg ikke spå gitt, vi i Norge er ikke akkurat lenger helt garangtert noe vinter lenger, i hvertfall ikke med noe snø, så for meg er det i hvertfall ikke vinter vist det ikke er snø. Mye vann langs veiene og mørk himmel, og klissklass uføre telles ikke nødvendigvis som vinter i mitt hode, sorry pus.


(bilde tatt fra: cva.stanford.edu)

En annen positiv ting jeg ser med høsten, er at da slipper jeg mer av de intense småfuglene som så alt for ofte kommer så alt for tett innpå en. Og fuglene er sjelden noe jeg savner når det er høst og vinter for å si det sånn.

Vil ønske alle sammen en riktig fin start på august, ta godt vare på dere selv, og deres venner og familie.
Kos dere!

VI BLOGGES!

11 kommentarer
    1. Så sykt kul blogg!! Stå på 😀
      Har du lyst til å stille meg et spørsmål til runden min? Gjør det skikkelig kinky og utfordrende! 😀

    2. Jeg synes høstmørket er litt fint jeg 🙂 Det å sitte inne med pysjamas og en kopp med te, samt noe bra på TV! Kjempekoselig! Men har dessuten hørt at i hvert fall her i Bergen skal august være varmere enn juli 😉

    3. Så sant så sant. 😉 Selv liker jeg sommeren, fordi det løfter opp humøret mitt kanskje en smule. Men høsten er deilig.. hahah, bare fordi jeg har bursdag i September. 😛 Neida, men jeg har det.
      Høsten er nydelig, alle fargene.. og fluene er borte, woho. Jeg blir også blekere, spiser mindre og får mørkere hår. Herregud så koselig.
      Javel, stå på Andreas! Du har enda noen awesome innlegg, det skal du vite. 🙂

    4. Det er snø her jeg bor om vinteren ihvertfall, masse snø.. Er ikke så stor fan av det, men det er iallefall vinter. Huff, vil ikke tenke på vinter allerede!
      Men høst er koselig da 🙂 Men vil helst ha sommeren så lenge som mulig!

    5. høsten er ikke helt kommet enda du lille, menne høsten vil jeg ikke høre enda, vil ha litt mer sommer ! 😉 hvertfall ikke høre ordet vinter enda ! er du gal ! vinter varte så lenge så syns sommer burde vare litt lengre den også ! 😉 enig ??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg