MIN RYSTENDE FANTASI

De siste 5 åra har jeg nå drevet med filmproduksjon, begynte med første film i 2006.
Men FØR det så drev jeg på med en tegneserie (med mye sex og vold), som het for “superheltene”.

De ble til slutt litt oppi 40 bøker, og da snakker vi slike skrivebøker med 160-sider, jeg tegnet cirka 4-6 bilder på hver side, og da sier det seg selv at jeg ikke har orket å scanne og legge ut alle tegningene.

De bildene jeg har scannet er tilfeldige scener fra serien min som jeg holdt på med fra 2002 (snart 10 år siden), til 2006. Er altså 5 år siden den siste siden ble tegnet, så her er bevis på at jeg alltid har vært noe forstyrret.

KLIKK HER FOR Å SE DE GENERELLE TEGNINGENE, DE MER SENSURERTE!
(Merk, de aller øverste tegningene, er de aller ELDSTE, og litt dårlig kvalitet på, mer at jeg var cirka 11 år da de første tegningene på siden ble tegnet, men vist dere ruller litt lengre ned så vil dere se noe forandring, tegner ikke perfekt, men min egen stil)

OG TRYKK HER FOR Å SE DE ENDA MER EKSTREMME SCENENE FRA SERIEN (ADVARER MOT STERKE BILDER)

De tegningen jeg har laget og lagt ut på den siste linken inneholder en god del sexuelle og grove voldshandlinger fra enkelte av karakterene jeg tegnet fra perioden 2002-2006. Sees på eget ansvar.

Hehe, når jeg ser gjennom de 40 bøkene med cirka 160 sider hver, som jeg engang har fylt med historier, sex og tragedier så er det NESTEN så jeg får lyst til å lage EN oppfølgerbok til, 5 år siden forrige gang! hehe…
Men har andre ting å tenke på nå enn det, gitt.

Vi blogges!

PS: Selve nettsiden jeg har linket til er laget av meg, MEN er ikke oppdatert siden 2008, så se opp for enkelte skrive feil her og der, for dere spessielt interesserte… Hehe.
For VELDIG, VELDIG sært interesserte, så har jeg en gang skrevet resyme fra de første årene 2002-2004 HER.
men resyme fra 2005 og 2006 mangler.
I tillegg kan dere se en liste over alle totalt 43 tegneseriebøkene, hva de heter også videre 😛 hehe… Alltid vært en outsider og nerd.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg