EXPERT MY ASS!


(SUG MEG PÅ BALLENE, DRA AV MEG KUKEN, OG LES HVA “EXPERT”-SKRYTER PÅ SEG)

For noen uker siden leverte jeg inn min gamle Ipod for reperasjon på Expert her på Oppdal.
I dag tidlig litt før 11-tiden fikk jeg en sms om at Ipoden var kommet tilbake.

Da jeg omsider gadd å sykle ned til sentrum i dag, så ble jeg irritert, jeg har enda garangti på Ipoden, og nå skal jeg faenmeg betale 750 kroner… For hva? For ingenting?
De har ikke funnet noen feil, og jeg er like langt med den gamle, uken etter at jeg leverte den gamle, så kjøpte jeg en ny, og den funker som bare det.

Den gamle virker fortsatt ikke, og de mener at det ikke er noen feil med den?
Det er heller ikke pcen min det er noe galt med, fordi den gamle Ipoden har problemer på alle maskinene jeg har prøvd den på, til og med på en helt ny pc på Officer-Oppdal.

Men gidder ikke bruke mer tid på dette, jeg har noe en ny Ipod som jeg kjøpte for noen uker siden, den funker, så får jeg bare betale de 750 kronene til de gribbene som påstår at det ikke er noen feilSelv om jeg akkurat nå har mest lyst til å henge de opp ned etter hendene, knyttet fast i et stramt tau, opp-ned, mens jeg bukspretter dem en etter en, og spiser invollene deres til FROKOS!!!!

Blææææhhhh…
750 er mye det, spessielt med tanke på at den gamle Ipoden fortsatt har de samme probleme nå som da.
Så dette er en advarsel til alle som vurderer å levere inn noe teknisk for reperasjon, selv om dere enda har en garangi som gjelder, sjekk nøye på nett eller noe hva garangtien gjelder først, så de blodsugerne ikke tapper dere også unødvendig!

VI BLOGGES!

7 kommentarer
    1. NEI NEI…ikke for alt i verden betal noenting, er det garanti så koster det ikkeno!
      Det samme har skjedd med oss men da har de fått høre så øra flagrer og de gir seg, en annen gang bare leverte vi den gamle etter å ha fått en ny og sa “du kan få den av meg”!!
      Hehe….sinnataggen Mira:)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Hm, vet du hva, dette skal jeg i bunns i, har en god venn i politiet jeg, som jeg nå har mailet. Betaler ikke riktig enda, gir meg ikke uten kamp! Men det vet du vel!

      Expert my ass!
      Klem fra meg! 🙂 Glad i deg søss! 🙂

    3. Bruker samme iPod som deg så jeg håper ikke det skjer noe med min, hatt den i to år nå… Du sa at du oppdaterte iTunes så gikk alt til helvette? Det har jeg ikke råd til for det ligger filer på iPoden min som jeg ikke har backup av andre steder!

    4. Hallo!! Har faktisk hatt noe likt problem med dem. Jeg leverte en pc jeg hadde hatt i 1 år, fordi den nekta å slå seg på. Også klarte de å rote den bort. Men etter 4 måneder gikk mamma gale, og kjefta på de, og da fikk jeg ny. Haha, mamma kan være skummel… Uansett, fikk samme type pc GRATIS da, men det skulle vist gå på garantien.. Samme eff tenkte vi så lenge den funka. Den funka selfølgelig bra 1 år :/ Da klikka den fullstendig. Leverte den nå for en månded siden, venter på å få den tilbake. Men har en anelse at de har rota den bort, siden de sa det først skulle ta 4-5 dager! Bra jeg ikke hadde noe viktig på den da.. Men har de rota den bort så har jeg tross alt krav på ny :))) Det skal de nok prøve å snakke seg fra, bra jeg har en mamma som sier ifra- i og med at jeg ikke sier så mye selv..
      Men fader og problemer..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg