NYFORELSKET I ****! :-)

Skulle egentlig skrive et kort innlegg i gårkveld, og det fikk jeg til, men dessverre var det noe tull med bildeopplastingen for blogg.no, så da ble det heller til at jeg legger ut og lager dette innlegget nå.

Forrige uke debuderte jeg nemlig som Nemi-fan, kjøpte mitt aller første blad, og i GÅR vandret jeg rundt i Oppdal sentrum og fikk plukket opp 3 Nemi bøker med 160-sider, to mindre bøker med litt færre sider (antall står ikke), og enda et blad med 90 sider 🙂

Har litt Nemi-stoff nå, men vet at jeg fremdeles mangler i hvertfall 3 bøker til, som jeg SKAL HA! 🙂





Er så og si forelsket i denne tegneseriefiguren, Nemi er fra og med i gårkveld blitt min personlige tegneseriefavoritt, ingen over, ingen ved siden!

Skal snart på visning forresten, klokken 12.30, se på hybel, med mamma.
Ønsker alle sammen en finfin tirsdag videre:-)

VI BLOGGES!

15 kommentarer

Siste innlegg