VELDIG UNIKE BLOGGLESER, DET ER DEG DET! :-)

Kjære alle lesere.
For hver eneste dag, og natt som går, så fylles vi med minner, på godt og vondt.
Hver eneste dag blir vi litt eldre, sterkere og klokere.

Jeg vet det er veldig mange lykkelige mennesker der ute, og det er jeg veldig glad for.
Men jeg vet også at det er også altfor mange av dere som sliter alt for mye hver dag, og det gjør meg trist.

Hver og en av dere er alle sammen utrolig flotte, på deres helt spessielle og unike måte.

Ingen av dere er perfekte, og det er jeg glad for, for det er ikke jeg heller.
Noen av dere er nok litt for unge fortsatt til å blogge, og noen er det noen mener litt for gamle. Jeg bryr meg ikke, jeg er glad for at alle som er innom min blogg i hvertfall jeg 🙂

Kanskje har du sagt noe du angrer veldig på til noen du er glad i nå nylig? Eller kanskje har du sagt noe veldig hyggelig som nettopp har gjort en eller flere mennesker veldig glad en stund fremover? 🙂

Hva vet jeg, jeg er bare et simpelt menneske med en fremtid og fortid som alle dere, og jeg vet ikke hva alle dere har gjort eller ikke. Men det gjør ikke noe.

Dere skjønner, vi er alle ett!

Jeg bryr meg forresten ikke, helt sånn random sagt, om du er den peneste i klassen, den peneste på jobben, i byen, i bygda, på fjellet, på havet eller hva det skulle være. Jeg bryr meg heller ikke om du ikke har utseende med deg.

Vi er alle samme ulla!
Vi er alle mennesker, med eller uten utseende med oss 🙂

For alt jeg vet kan du være en skikkelig motbydelig og falsk person på innsiden, og har gjort mye vondt mot andre, men kanskje ikke helt ment det, så ille som det har blitt. Eller kanskje er du verdens snilleste? 🙂

Du føler kanskje at du ikke kan så mye, og at du ikke duger til noe? Det tviler jeg på, jeg VET at du duger til masse jeg, enda jeg ikke kjenner deg. Vi alle mennesker kan faktisk veldig mye. Bare det at vi puster helt ubevist er utrolig i seg selv 🙂

Det jeg ville si var egentlig bare dette: Jeg er veldig glad jeg, for at du er du, og ikke noe annet. Det er det som gjør deg helt unik, uansett! 🙂

God natt alle sammen! <3 Sov godt, når den tid kommer. Så “sees” vi!
VI BLOGGES!

11 kommentarer

Siste innlegg