SPØRSMÅL ANG. LINKIN PARK!

Selv hører jeg ikke mye på Linkin Park, vet egentlig ikke om jeg har hørt en sang en gang, men jeg er likevel STOR fan av “Saw”-filmene, og har alle 7.

I Saw 7 (“Saw 3D”) så vet jeg at vokalisten i Linkin Park er med i den bilscenen, hvor han fyren har fått limt eller sydd fast ryggen til bilsetet og må rive seg løs og dra i en spake for å redde kjæresten og to venner sitt liv, i tillegg til seg selv.


(bilde hentet fra: trashhits.com)

Spørsmålet mitt låter som følger; noen som vet om det er Linkin Park som har laget soundtracket til akkurat den scenen hvor han vokalisten i Linkin Park sliter med å redde sitt eget skinn og livene til sine “venner”?

Eller er det Charlie Clouser som har gjort det også, i tillegg til all andre musikken i filmene?

Har selv soundtracket fra filmen så er ikke at jeg er på jakt etter det, for jeg har alle melodiene til filmen og, sånt, men morsomt å vite om det bare er Charlie Clouser eller Linkin Park som har laget den melodien til den scena. Synes at melodien var veldig rocka og tenkte det kunne være bandet som har stått for den melodien selv?

Uansett vi blogges! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg