BOB DYLAN-BILETT TIL SALGS!

Gooood morgen alle vittigperer, haner og det som er og ikke er.
Våknet nettopp etter å nettopp ha drømt at jeg satt på bilen med ei venninne og to av døtrene hennes, som skravlet og skravlet, hm… Mon tro om det er derfor jeg er litt trett og sliten nå? Hehe, neida…

Men dere, noen som vil kjøpe en Bob Dylan-billett for 29. juni, i Bergen?
Er en venninne av en venninne som har bedt meg om å spørre om jeg kan legge ut denne forespørselen, om noen er interessert i dette kan dere ringe 40 60 01 95, som altså er telefonnumret til hun som ønsker å selge billetten.

Merk dere at jeg i løpet av dagen kommer til å skrive ferdig og legge ut andre og siste historien om “Arne og Heidi” i dag. Følg med, følg med.

Og…. Følg med 😛

VI BLOGGES!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg