LADY GAGA :-)


Hadde jeg sagt at jeg ikke har fått smaken av Lady Gaga i det siste, ja så hadde jeg løyet.
Helt siden jeg for noen uker siden kjøpte hennes siste album “Born this way”, på Rema 1000 her i Oppdal har jeg vært helfrelst fan siden første stund.

I natt leste jeg ferdig boken om henne som TOPP hadde gitt ut, og boken gjorde meg slettes ikke mindre fan, heller stikk motsatt. Hun er fremdeles veldig ung, hun er tross alt født i 1986 og bare 5 år eldre enn meg selv, og det er jo ikke noe.

Til tross for den unge alderen hennes har hun alerede blitt verdenskjent, SINNSYKT POPULÆR og jeg vil vil faktisk påstå at hun for tiden er nåtidens STØRSTE stjerne!

Hun har gitt ut flere superfantastiske album, flere singler, synget med flere store artister som blant annet Elton John og Marilyn Manson <3 🙂

Til tross for hennes store stjernestatus, til tross for all oppmerksomheten hun har fått så har hun heller ikke mistet bakkekontakten, og blitt for høy på pære, som en del gjerne ville gjort i hennes sko.
Sist gang hun var i Norge foreksempel, så nektet hun å stille opp på noe spessielt der, men fansen tok hun seg rikelig med tid sammen med, stilte opp på flere bilder med fans, tok seg tid til å ta vare på fansen og det er tydelig at hun er inneforstått med at det er fansen som har gjort at hun er den hun er i dag, mer eller mindre.
Joda, uten pressen og diversje andre har også en finger med på spillet, men hadde ikke fansen likt henne sånn som de gjør for ikke å snakke om støtten hun har fått fra sine foreldre og medelever på skolen, og med tanke på at hennes mor nærmest tvang henne til å lære å spille piano og fikk overtalt diversje klubbeiere til å la henne få synge der, selv om hun den gang var for ung, så er det ikke sikkert at hun hadde vært like populær og kjent enda.

Vist dere skjønner meg 🙂

Jeg har rett og slett blitt helt fan av denne artisten, og hva jeg syns om diskusjonen om hun er kvinne eller mann? Den syns jeg verden kunne vært foruten, syns også det var umodent gjort av Christina Agulera å “henge henne ut”, spessielt med tanke på at Agulere faktisk hadde kopiert Gagas stil en periode. Er stolt over å være Gaga fan, og kry over at Gaga klarte å ignorere dette såpass bra og heller snakke varmt om Agulera, mens Agulera ikke er så mye godt å si om i denne diskusjonen.

En av mine favorittliter er “Born this way”, “americano”, “Judas” og “Bad romance”, men vanskelig å utpeke en helt konkret favoritt. Alle låtene hennes er jo fabelaktige etter min smak! 🙂

Hva synes dere om Lady Gaga, og hennes musikk, for ikke å snakke om henne klesstil, hvor mesteparten av hennes klær faktisk er selvlagd? 🙂 DET STÅR DET RESPEKT AV,  og at hun er nøyaktig den hun er, og står for det hun tror på og mener!

Ønsker alle sammen en utrolig fin dag videre! 🙂
VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

12 kommentarer
    1. Hun lager ikke helt min type musikk, så jeg liker henne ikke så veldig godt, men kan forstå hvorfor andre gjør det da:) personlig syns jeg mye av klærne hun går i er kjempekule, men at hun kanskje drar den litt langt iblandt, men så er jo vel egentlig halve greia rundt henne kostymene osv også da, er kanskje bare ikke helt min smak, hehe 🙂

    2. Veit ikke hva jeg skal synes om henne. Jeg synes egentlig ikke stemmen hennes er noe fin, ikke live i hvert fall. Klesstilen kunne vært kul, hvis hun ikke hadde prøvd å overdrive.
      Alle sangene hennes er nesten like. Og når hun ikke har noe å synge så lager hun bare lyder.
      Tekstene er vel det eneste jeg liker med hele henne.
      De fleste grunnene for at hun har blitt så populær er fordi hun liker å skape debatt med det hun gjør. Av og til virker det som at hun gjør at klærne får mer oppmerksomhet enn musikken.
      Alt i alt, jeg liker ikke den dama..

    3. My beloved Mother Monster <3
      Elsker musikken hennes, stilen hennes og HELE HENNE! Hun er utrolig kreativ og intelligent, og hun er ennå ung, så hvem hva hun kan utrette dersom hun fortsetter som nå! ..
      Jeg skrev om henne i engelsk tentamen i år ;D
      Elsker alt ved henne! Paws Up! 😀

    4. Lady Gaga er enorm! Hun betyr MYE for musikken i dag, og vil vil alltid stå som en ener i musikkhistorien i framtiden. ELSKER stilen og musikken hennes!

    5. IIiiiihhi~ Jeg elsker Lady GaGa. :’3 I’m a little monster. owo’ Så trur jeg er en av de monstrene om er på skolen. o.o Jaja. c: Men åååh, som jeg vil på en av “konsertene” hennes. Det er mere show hun har. For hun gir 110% på scene for publikum. :’D Vi har et opptak av henne, noe som gikk på TV av et av showene hennes i NY. :’D Åh, I’m in love with that show. Jeg har bare mer og mer lyst til å dra på et av showene hennes. ^w^ Det ser bare så himla morsomt ut. En dag skal jeg dit.
      Jeg har den TOPP boken om henne. Det er “bibelen” min, neida. Men jeg elsker den lille boken, det står så mye om henne. Jeg blir bare mer og mer fan av henne. c: Jeg er fan, fan, fan, fan. c: Hihih. c8 Så hadde det vært utrolig morsomt å se henne live!!! *drømmende blikk* o3o Hun er genial, fantastisk, seg selv, utrolig, og mye mye mer. C:

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg