EN NATT PÅ TOMGANG… SLITEN!

Ohoi, så mye rart en skal gjøre og ikke gjøre i livet.
Hva gjorde jeg før jeg la meg i går, jo det kan jeg fortelle deg, i gårkveld slengte jeg i meg 7 bokser med Red Bull.

Om jeg fikk sove, joa, jeg la meg cirka i halv ett-tiden (00.30), og da hadde jeg alerede begynt å få litt småvondt i hode.
Etter en stund ble jeg bare liggende i senga, helt vannrett, helt lam, rørte nesten ikke en muskel på i hvertfall en time, nei jeg var ikke lam :P, men plutselig så var det ikke igjen noe spessielt mye energi å hente, noen steds.


(har totalt 15 tomme Red Bull-flasker/bokser på skrivebordet mitt nå, 7 av dem ble kjøpt og tømt i gårkveld, resten hadde jeg fra før)

Alt gikk veldig treigt, jeg bare lå der, stirret på ett eller annet, den samme ene tingen leeeenge.
Jeg kjente at jeg pustet hyppig, og tungt, og jeg skalv også noe i hendene en liten stund.

Skjelvinga varte heldigvis ikke så lenge, men den hyppige og uvante pustingen, ja den kom en del fram og tilbake som den ønsket det selv, uten at jeg hadde noe særlig kontroll på det i hele tatt.

Husker ikke når jeg sovnet i natt, men klokken var i hvertfall godt over halv fem (05.30) sist jeg husker jeg så på klokken. Etter en stund i løpet av natta tok jeg bare på meg headsettet, og hørte på musikk, registrerte vel egentlig ikke så mye av hva jeg hørte på og ikke, dessuten så hadde jeg volumet litt lavere enn jeg er vant til. Jeg merket at jeg hadde musikk i ørene noen ganger, men tenkte sjeldent over det. Husker at jeg hørte noe på “Deilig er jorden” av Elisabeth Andreassen, faktisk… Og “Dope – Die Mother Fucker Die”…


(dette bildet tok jeg IKKE i natt, men nå nylig som et slags illustrasjons-bilde..)

Jeg var en stund redd for at jeg skullle bryte sammen i natt, og bli sinnsykt deprimert og begynne å gråte som en foss, for det skjedde en gang i fjor etter og da hadde jeg bare hatt i meg 4 Red Bull før leggetid. Men den dagen så rørte jeg også veldig mye på meg, var nemlig fotograf en hel dag i et bryllupp….

Men nok om det, i natt fikk jeg i hvertfall ikke den type nedturen. Men alle de andre symtonene fra sist hadde jeg i natt for de. Ble helt tom for energi som sagt, pustet veldig fort og mye ukontrolert, skalv, og jeg tenkte rimelig treigt og lite. Og egentlig så syns jeg natten faktisk var ganske digg på en måte, etterhvert, for det var så utrolig godt å ikke være i stand til å tenke på noe særlig i det hele tatt, det eneste som var litt plagsomt var at jeg ble liggende våken uten å få sove, men takket være energimangelen var jeg altså ikke i stand til å tenke på å prøve og sove eller noe, så var egentlig veldig deilig, men er absolutt IKKE noe jeg vil ambefalle, det er en grunn til at Red Bull har vært forbudt i Norge i flere år, du kan faktisk dø av for mye, er bare jeg som lærer veldig, veldig treigt…

VIL PÅ INGEN MÅTE AMBEFALE NOEN ANDRE Å DRIKKE FOR MYE DRIKKE MED KOFFEIN, SOM FOREKSEMPEL REDBULL, BURN, BATTERY, MONSTER OGSÅ VIDERE. DET ER VELDIG HARDT FOR KROPPEN, OG SPESSIELT OGSÅ PSYKEN! OG MAN KAN I VERSTE FALL DØ! SÅ VIL IKKE AMBEFALE NOEN Å GJØRE SOM MEG!

Ønsker alle sammen en strålende god og fin ettermiddag videre. Ta utrolig godt vare på dere selv, alle sammen. 🙂
VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

5 kommentarer
    1. Såpass ja, man lærer vel så lenge man lever. Måtte le litt når jeg så dette i teksten: “Deilig er jorden” av Elisabeth Andreassen. Hører du på julesanger i begynnelsen av juni, du er meget tidlig ute 🙂 Ha en fin dag du også!

    2. Hahaha såppas! Jeg er cola avhengig ( jeg går på do 3 ganger i timen når jeg drikker det) Noe som går utover natte søvnen min. Men jeg vet hvordan det er å drikke for mye coffen, bare at jeg for sove uansett. (d0vedyr) men da jeg tok i meg seks kopper sterk kaffe så satt jeg å skalv å hadde null kontroll på kroppen. Helt forferdelig 😮
      Ha en fin dag du også 😀 ( må ikke drikk for mye redbull inatt da, hehe)

    3. …: sv; tusen takk 🙂 Jeg skulle gjerne gjort det, bare det at jeg kan overhode ikke å tegne personer:/ Eneste jeg greier å tegne hittil er animerte ting, men jeg holder på å øver meg da, så jeg kan heller si i fra når jeg faktisk greier å tegne personer, men jeg trur det kan ta tid 😮
      Ja, Nightmare Befor Christmas og Corpse Bride er kjempebrae filmer! Han Tim Burton som har laget de har mange brae filmer. Han har en som heter BeetleJuice som er kjempe bra vist du ikke har sett den. Haha for et sammentreff, jeg så også Corpse bride for første gang sist uke. Hehe
      Ha en fin dag videre du også 🙂

    4. Red bull og andre energi drikker kan man faktisk bli avhengig av… jeg ble det selv : P drakk det hver eneste dag, for det gjorde meg glad så Why not 😀
      Meeen er vel ikke sunt å drikke det hver dag i lengden heller

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg