KIND OF SUICIDAL TONIGHT!

Oioioioioioioioisann!
For noen dager siden trodde jeg at jeg hadde brukt opp det jeg kunne bruke av penger inntil jeg får lønn igjen, men neida. Fant ut i dag at jeg hadde igjen 606 kroner jeg ikke visste om.
Fråtsende som jeg er så ble det en tur på Rema 1000, sjekk video jeg har laget om hva jeg har kjøpt.:

I tilfelle jeg skulle dø av sukkersjokk og koffeinoverdose i natt, så er jeg utrolig glad i dere.
Hehehehe 🙂

Har alerede tømt 3 av de, nummer 4 skal åpnes snart… Fy, og jeg som skal i konfirmasjon i morgen, stakkars konfirmant. Hehe.

Har fortsatt igjen noen penger som jeg skal spare til mandag nå, da jeg blant annet skal sende i vei en tegning til en kjempegod venninne av meg som jeg gleder meg masse til hun får tegningen, selv om hun alerede har sett den, over nettet. 🙂

Har forresten hørt kort igjennom noen av Lady Gaga-låtene nå, og hva skal jeg si? Jeg liker det jeg hører, ikke helt rock og metall og slik jeg liker, men faen heller, syns dama er kul jeg! Både Ladyen, landstrykeren og musikken!

Håper at alle sammen har det bra, hva gjør dere i helgen?
Hva er planene for uken som kommer? 🙂 HVA SKJER? 🙂 FORTELL!

Klem og slengkyss til alle som vil ha, og mest sannsynlig helst IKKE!

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

5 kommentarer
    1. Åhh!!! Jeg elsker Red Bull!! Var i butikken tidligere i dag, men jeg kjøpte kun 3 stk!! Jeg må nemlig begynne å kutte litt ned på bruken min- IGJEN!! Den ene blei tømt på hjem veien, den andre skal jeg ta når som helst nå, og den tredje er til i morgen 😉
      <3 Red Bull <3 He he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg