LIVET SMILER TIL MEG! :-) TING SKJER!

Fikk nettopp en kanonoveraskelse!
Skal nevne hva, bitte litt senere i dette innlegget.

Først vil jeg starte med å fortelle dere noe annet, jeg har i dag sluttet i min gamlejobb på posten som jeg har hatt et lite halvår, hver onsdag og torsdag fra klokken 8-14 (de gangene jeg har møtt opp), til fordel for en mye mer motiverende jobb som jeg faktisk fikk I DAG!. Begynner førstkommende fredag klokken 10. Hvor? Det skal jeg fortelle deg etter at jeg har fått fortalt min bestevenninne det i kveld eller i morgen 🙂 Hun skal være den første jeg forteller det til!

(Teksten fortsetter etter bildet :-): Dagens outfit)

Og nå, den overaskelsen jeg nettopp fikk i dag som også er utrolig positiv, og som har gitt meg glede.
Den fantastiske medpersonen, jenta og bloggvennen min Elin Slåen har nettopp skrevet en blog-award, hvor jeg ble med. Noe jeg er utrolig glad og takknemlig, og rørt over. Dere kan lese blog-awarden hennes her!
Dette hadde jeg ikke regnet med, men det har nok noe med en viss selvtillitt å gjøre. Kjempehyggelig og morsomt, dette er ikke noe jeg opplever å lese så alt for ofte!

Kan også røpe at det er flere ting som virkelig går min vei for tiden, men skal ikke si noe særlig om det her og nå.
🙂

VI BLOGGES! <3


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

7 kommentarer

Siste innlegg