TEGNET DRONNINGEN AV GOTH :-)

Er en god stund siden jeg har tegnet nå. Noe som helst egentlig.
I dag har er det en dag hvor jeg har lite å gjøre, og kom derfor omsider på en tegning jeg hadde lovet en veldig god bloggvenninna av meg at jeg skulle gjøre, etter at jeg selv spurte om jeg fikk, altså å tegne henne.

Har tegnet selveste Mira, fra Mira`s Gothiske Verden (sjekk ut bloggen hennes!!!!)

Her kan dere se tegningen som jeg nettopp har tegnet, og tatt bilde av:

Jaja, litt forenklet tegninger, jeg vet det, er ikke så god på å spessielt fargelegging og skygger, men selv blir jeg likevel helt greit fornøyd, og håper også at min gode venn Mira også vil like den 🙂

Igjen; ta en titt på bloggen hennes, den er bare helt fantastisk etter mine øyne! 🙂

Ønsker alle sammen en kjempegod uke videre! 🙂

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

12 kommentarer
    1. Ååå så flott tegningen var da:):) Det syns jeg virkelig..all ros skal du ha og de ble skikkelig fine og jeg føler meg veldig priviligert over at du valgte å tegne meg:):)
      Tuuusen takk skal du ha:):)
      Det var så kjempehyggelig gjort av deg:)
      Jeg vil gjerne ha de på siden min også:):)
      Masse klemmer fra din bloggvenn Mira:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Bare å legge ut det 🙂 Så glad for at du likte den, kan godt sende deg den i posten også, bare å sende meg en adresse over mail/privat melding i såfall, så skal jeg sende deg den så fort som mulig jeg 🙂 Vist du vil.

      Uansett, kjempelettet og glad for at du liker resultatet!
      Masse klemmer tilbake 🙂

    3. Tusen takk:)
      Den er lagt ut (i går) men det vet du jo alt og nå er jeg tilbake fra sykebesøket. Tar på med både sykehus og kjøring… vondt i topplokket akuratt nå…men det går over etter å ha hivd innpå litt “godis” innabords:)
      Masse klemmer fra meg:)

    4. Takk kjære venn:):)
      Ferdig med bloggene…men topp 10!!! Herregud, alle er jo like jo, hverdagsfjortiser!!
      Hvordan få til den lista da?? OFFF…..
      Du havner iallefall langt opp, tror du må toppe denne lista:)
      Du har jo en flott blogg utenom det kjedelige vanlige:)
      Skal legge ut lista i kveld…for en liste..ja ja..aldri mer!!
      Der fikk jeg en smekk så det holdt haha:)
      Klem fra meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg