PÅ TOPP!!! :-D

TOPP 21 FILM
I dag har jeg omsider klart å lage en toppliste over de filmene jeg har som jeg liker best. Lett var det faen meg ikke, men klarte det til slutt! 🙂 Tenkte å lage en topp 10-liste, men så klarte jeg ikke det, så tenkte jeg å lage en topp 20-liste i stedefor, men så ente det til slutt opp med en salgs topp 21-liste over de filmene jeg har som jeg liker og elsker mest 🙂

Som dere kan se så er jeg ganskje glad i såkalte skrekk og thriller-filmer blant annet.

1. plass, alle 7 Saw-filmene 🙂

2. plass; Evil Dead 1
3. plass: Crank

4. plass; Zombieland
5. plass; The Collector

6. plass; Die Hard 1
7. plass: Hostel, part 1

8. plass; Jennifers Body
9. plass; Toy Story 1

10. plass; Hitman
11. plass; Hjemme Alene 1

12. plass; Silent Hill
13. plass; Rambo IV

14. plass; Evil Dead II
15. plass; Kill Bill, Volume 1

16. plass; Final Destination
17. plass; Tomme Tønner 1

18. plass; Terminator 2
19. plass; House of wax

20. plass; Doomsday
21. plass; The Expendables


ALLE FILMENE MINE TOTALT 😛
Mens jeg var opptatt av å finne frem og “kåre” mine favorittfilmer, så gjorde jeg noe jeg egentlig skulle gjort for en stund siden, nemlig å regne hvor mange filmer jeg har til sammen. Jeg fant ut at jeg har 448 filmer, hvor mesteparten er på Blu Ray, og resten selvfølgelig på dvd 🙂

Jeg tok ikke da å regnet med de filmene jeg har laget selv hadde jeg gjort det så hadde jeg kommet opp i 507 filmer, siden jeg har laget totalt 59 filmer; 55 filmer i en filmserie jeg har drevet på med siden sommeren 2006 som heter “Ken og Morten”, samt at jeg har laget 4 andre filmer utenom den filmserien.


(Her ser dere alle dvdene mine, pluss noen få Blu Ray-filmer)


(Og her er alle de andre Blu Ray-filmene som ikke var i de to hyllene dere så i sta, disse filmene ligger inne i tv benken i stedet)

Hadde en gjettekonkurranse i februar på antall filmer, som jeg ikke har gjort noe mer med før nå.
Da gjettet bloggeren Monica som står bak bloggen http://monicey.blogg.no at jeg hadde 463 filmer, hun kom nærmest, noe som betyr at fra og med i dag, den 6. mai 2011 kommer jeg til å legge igjen en liten reklamelinje for bloggen til Monica i slutten av hvert innlegg en hel måned fra og med nå:
VI BLOGGES!



REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

9 kommentarer

Siste innlegg