Dagens tema: Incest!

I går skrev jeg mine meninger og tanker rundt pedofile og nekrofile.
I dag har jeg tenkt å ta opp enda et tabulagt tema, nemlig incest, det å ha sex med familien sin.


Personlig blir jeg kvalm av tanken på ha sex med noen av nærfamilie, og kunne med hånden på hjertet aldri gjort noe slik selv, heller ikke i fylla.

Men, og ja, nå vet jeg at det sikkert vil komme en del reaksjoner, og det forstår jeg eventuelt, men føler for å si mine sterke meninger likevel. Selv om jeg synes tanken på å pule foreksempel sin egen tante, søskenbarn, søsken, eller foreldre for den saks skyld, er bare ekkel, så er jeg likevel ikke helt i mot temaet.


Om to søsken, OVER 16 helst ja, absolutt skulle begynne å tilfredsstille hverandre sexuelt enten det gjelder oral eller noe helt annet, så hvorfor ikke så lenge mann bruker kondom og ikke risikerer å produsere et barn som mest sannsynlig ikke vil bli normal i det hele tatt. Synes helst ikke at folk i familie, i hvertfall ikke nærfamilie skal ha sex med hverandre, men om andre familier velger å knulle, suge eller gjøre noe andre med hverandre, så vet jeg heller ikke om jeg bryr meg så veldig, så lenge det ikke er snakk om voldtekt, og så lenge de er i voksen alder. Og så lenge mannen bruker kondom og ikke gir moren sin, dattera si, søstra si, søskenbarnet sitt eller noe annet et mest sannsynlig veldig misslykket barn.


I kongefamilien har det jo hvert inavl i flere år, er vel ikke det nå lenger, men vist kongefamilien “har hatt lov”, så hvorfor kan ikke “vanlige” folk knulle familien sin også? Selv om jeg selv som sagt aldri ville gjort noe slik, så har jeg heller ikke noen kvasse meninger i tilfelle andre på død og liv skulle gjøre det.

Når man ser på hvor mange rare ideer og tanker feks prinsesse Märtha Louise har fått om engler og masse annet rart, med tanke på at hun kommer fra en familie med en del innavl lenger tilbake så er det grunner nok til å la hver, men likevel, hehe, ok, akkurat den siste linjen var litt tull :-P. Men de andre linjene i dette innlegget mener jeg.

Men enyways, hva mener dere om temaet incest/innavl?

VI BLOGGES!

4 kommentarer
    1. Har egentlig ikke noe imot det. Helt greit. Som du skriver, bare at det ikke får unge. Før i tiden var det jo vanlig å bli gift med kusinen sin eller fetteren. Så hvorfor ikke det nå lenger. Sex er sex. Og kjærlighet er kjærlighet. Alt er lov i kjærligheten, nesten i hvert fall..

    2. Nja.. Er et ganske mye mer komplisert tema enn som så. Når det kommer til incest er det veldig ofte manipulasjon inn i bildet, feks far som manipulerer datter, uten at hun nødvendigvis er klar over det der og da, men at hun føler at det er noe feil. Om vi levde i et samfunn der det feks var greit så lenge alle var voksne når det skjedde og enige i det, hvordan kunne man være sikker på at en av partene ikke hadde blitt manipulert til det, og egentlig ikke ville? Når det er manipulasjon inn i bildet er det jo heller ikke særlig lett og si fra, siden overgriperen som oftest får offeret til og tro at det er greit, at de var den som ville det til og starte med, etc.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg