MARILYN MANSON STUFF <3

I know many motherfuckers dont care, but I will still show you my Marilyn Manson stuff.

My second M.M-t-shirt <3


The cd “Antichrist superstar” <3


The cd “Mechanical animals” <3


The cd “Eat me, drink me” <3


The cd “Portrait of an American Family” <3


My very first cd “Lest we forget” <3


My cd “Smells like children” <3


The concert “Guns, God and gouverment” from L.A on Blu Ray <3


And; My 2008-calender <3 Love you Manson!

The song “Arma-Goddam-Motherfucker-Geddon” from a cd I just have on my Ipod <3:

LOVE YOU ALL! SLEEP WELL!

6 kommentarer
    1. Hei min nye venn:) Ja Marilyn Manson er på lista mi:) Med masse annet aggrotech, dark electro, black metal og faktisk trance i tillegg:) Gotisk mote er jeg veldig glad i og elsker klærne mine:)
      Depresjon vet jeg alt om…det er en grusom tilstand…i tillegg til panikkangst, har slitt i årevis siden tenårene men har lært meg mine knep og metoder som demper ganske mye…men det tar tid…
      Mvh Mira

    2. Woho! Marilyn Manson er en awesomt tøff fyr ;D
      Sangen du har lagt ut her tror jeg er favoritt sangen min av ham 😉 NEI, nest etter hans versjon av Tainted Love .. Love it!
      Jeg har også manson-t-skjorte ;P
      Og fine negler ja xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg