RANDOM DAY!…

I dag har jeg for første gang sett på det nye huset jeg, mamma og søsknene mine mest sannsynlig flytter inn i alerede om ca. 2-3 uker, litt deppa over at rommet jeg får der blir noe mindre enn det jeg har nå, blant annet så må jeg mest sannsynlig klare meg uten sofaen på nyrommet, samt en del andre ting jeg liker veldig godt…. FUCK THAT! Men bedre enn ingenting….

Fikk forresten endelig en pakke fra darklands.no i dag, med en ring, en ny t-skjorte (med samme motiv som ene jakka mi), samt et belte:


(Nybelte mitt fra darklands.no, med lenker <3)
Foto: Aylar Von Kuklinski


(Nyringen min fra darklands.no<3)
Foto: Aylar Von Kuklinski


(Nye t-skjorta mi fra darklands.no, med samme motiv som jeg har på ryggen på en jakke<3)
Foto: Aylar Von Kuklinski

Bestilte den pakken i begynnelsen av januar, så har ventet på denne en god stund nå, flaks at den kom frem før jeg flyttet til nytt sted, for da hadde jeg nok kanskje ikke fått de elskverdige småsakene mine :-O

Ellers i dag har jeg også gått meg en tur rundt om kring i Oppdal og tatt noen randome bilder i histen og pisten, mest pisten, hehe ;-p:


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski


Foto: Aylar Von Kuklinski

Ser ut som om snøen i hølet Oppdal har en høne å plukke med 😛
VI BLOGGES!

3 kommentarer
    1. Hei mitt navn er Piotr Kuklinski Jeg er av polsk og Aylar Von Kuklinski til ditt navn eller kallenavn?
      Hilsen Peter

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg