13 tegn på at daten er en katastrofe!

I går postet jeg et innlegg hvor jeg nevnte at jeg hadde lyst til å lage en litt “skummel” video igjen. Da dette innlegget ble postet var jeg allerede godt ferdig med en video som i alle fall har noe ved seg som vil få hårene (for de av dere som måtte ha sånt) til å gre seg.

For dating kan være fryktelig komplisert! 😫 For ikke å snakke om skikkelig risikosport. Brått har du tatt med deg noe som i ettertid viser seg å være tidenes søppelcontainer – forkledd som en Romanée-Conti (verdens dyreste vin). Noe som for øvrig er godt gjort så en aldri så liten honnør til denne vedkommende. 😅

Jeg har ikke verdens lengste skryteliste å vise frem når det kommer til dating. Men stort sett så har hele livet til nå vært en eneste lang såpeopera hvor det ene råtne eplet etter det andre har ramlet ned fra himmelen, med en visjon om å legge meg i evig koma.

Heldigvis har jeg plukket opp en og annen lærdom de siste 30. Og i videoen under forteller jeg om 13 røde lamper det kan være lurt å være litt obs på!

Noen som har en litt vond/ rar datinghistorie å dele? 😊

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg