SAW 3D


Filmtittel:
Saw 3D (Saw 7)
Handling: Eks-politimannen Hoffman er endelig avslørt som blant en av Jigsaws hjelpere, og politiet er nå på jakten etter han. Selv om Jigsaws ekskone prøver å hjelpe til, blant annet fordi Hoffman er etter henne, så er ikke denne jakten helt enkel.

Samtidlig i denne filmen møter vi en ny karakter, Bobby Dagen, en kjendis som lever av å fortelle en falsk historie om at han har overlevd en av Jigsaws brutale tester. Sannheten er at han aldri har vært en av Jigsaws offre, men bare prøver å tjene penger på en god historie, noe han lykkes godt med, helt til den dagen hans løynaktige historie blir til virkelighet, og han faktisk må kjempe for å overleve, for å bli gjenoppfødt! I tillegg til at han må prøve å redde seg selv må han også prøve å redde flere av kollegaene, hans beste venn og i tillegg, hans elskede kjæreste! Klarer han det? Vel, se filmen!

Min mening: Dette er den beste Saw-filmen av alle 7! Historien er bedre og mer fengende og intresang enn de 6 første fra 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 og 2009 (kommet en ny film i serien hver Halloween, sju år på rad), denne filmen har veldig mye mer statister enn de andre, noe som gjør det litt mer realistisk. Musikken sitter som spikeren i kista, det eneste jeg har å utsette negativt er at noen av blodeffektene ser noe fake ut, ellers er det full pott fra meg!

Dette er ikke bare den beste Saw-filmen jeg har sett, men også den beste filmen jeg har sett, NOENSINNE! Liker du blod, gørr, skrekk og gru, så se denne. Ikke så glad i innvoller, vold og blod, LA VÆR!!! Det er en grunn til at den har 18-årsgrense! Bare så synd at det er den siste filmen i serien, men for en utrolig bra avslutning på serien!

Terningkast: 6!

Vi blogges!

4 kommentarer
    1. Jeg likte denne bedre enn de fleste andre fordi den ikke fokuserte på å gjøre seg forvirrende og avansert uten egentlig å være det. På dette punktet vet de at vi kommer tilbake for fellenes skyld, så de hadde fokusert mer på dem. Jeg liker fortsatt den første best. Ikke av den populære grunnen at den var mest effektiv, men fordi skuespillet var så fantastisk underholdende. Saw 7 ble aldri mer enn 5/10 for meg. 3D-effektene var nærmest ikke-eksisterende, og jeg hatet virkelig slutten. Langt fra perfekt for min del, men ganske så underholdende.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg