Første filminnspillingsdag i morgen :-)

Som jeg har skrevet litt om for nesten et år siden så lager jeg egne filmer med venner og bekjente på fritiden min.
Har siden sommerferien 2006 drevet på med en egen filmserie som heter “Ken og Morten”. I morgen starter innspillingen av episode nummer 53 i filmserien, og jeg skal begynne å planlegge scenene nå snart, i løpet av kvelden.

Litt info om filmserien min til dere som eventuelt måtte gidde å bry dere.
Å se alle filmepisodene i film-serien tar over 3 dager i strekk. Det varierer ofte hvor lang hver Dvd/Blu Ray-film blir, den korteste episoden jeg har laget er på 28 minutter og den lengste er på 3 timer og 55 minutter, altså nesten 4 timer.
I løpet av snart 5 år har det vært med litt over 160 personer i filmserien.

Hadde masse klipp på youtube før jeg i løpet av høsten slettet alt, da jeg var lei av at enkelte som hadde gitt meg lov å legge ut klipp og scener med dem etter en stund ba meg om å fjerne de scenene som de var med i fra nettet igjen. Med tanke på hvor lang tid det tar å forbrede og legge ut såpass lange scener og såpass god bildekvalitett som jeg også som regel var så fornøyd med så er jeg sikker på at dere fleste skjønner at dette var noe deprimerende, så til slutt orket jeg ikke disse slett-youtube-klippene-med-meg-nedturene lenger så jeg slettet til slutt alt….

Blæh, det var det jeg gadd å skrive her og nå.
Vi blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg