VURDERER Å SLUTTE

… med å ha noe som helst med andre medmennesker å gjøre… I hvertfall for ei stund.
Enten blir jeg ulykkelig forelsket i noen som ikke er forelsket i meg, eller så blir jeg venner med noen som enten ikke er den de egentlig er, eller så finner jeg ut at noen med eller uten vilje snakker nedsettende bak min rygg, noe som fort utvikler seg til falske rykter i dette rasshøl-stedet som kalles Oppdal. Eller så tar mann selvmord, har opplevd å miste noen fordi han valgte å skyte seg selv å…

Er så lei av å bli såret og skuffet nå at jeg gidder faen meg ikke mer, og for dere som tror at jeg ser på meg selv som noe bedre eller tryggere enn andre folk; niks, er det et menneske jeg virkelig forakter og hater så er det meg selv…

Yes I am smiling, but inside im dieing…
Eller som Queen sang; I dont wanna die, sometimes I whis I never was born at all!

10 kommentarer
    1. Hei,
      Du må ikke gi opp så lett.
      Jeg har overhørt, i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe de kalte ‘mafian’ der.
      Og jeg ble forsøkt drept, på min onkels samboer, Grete Ingebritsens gård, i Kvelde, i 2005.
      Og politiet vil ikke engang si hvem denne mafian er, eller etterforske mordforsøket.
      Så helt siden dette, har jeg prøvd å få rettighetene mine.
      Jeg har opprettet en nødblogg, hvor jeg prøver å varsle, om hva det er som foregår, i samfunnet.
      Denne bloggen har over 1000 lesere hver dag, men ingen gjør en dritt, for å prøve å hjelpe meg.
      Så jeg skjønner frustrasjonen din.
      Men du må aldri gi opp.
      Så sånn er det.
      Med vennlig hilsen
      Erik Ribsskog

    2. Ikke gi opp bare pga det! Du kan alltid få deg venner og kjæreste er ikke noe viktig. Venner er det viktigste, og man kan ikke slutte å stole på folk bare pga et par stykker som har vært sånn.
      Man finner alltid en eller to venner. Jeg har ikke hatt ordentlig venner før jeg var rundt 18 år. Hvis du vil, kan du ta kontakt med meg så skal jeg vise at det finnes faktisk personer man kan stole på =)
      [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg