John Barrey er død…

Det er med et tungt hjerte jeg i dag leste at mannen bak blant annet kjenningsmelodien til James Bond-filmene, John Barry gikk bort i går den 30. januar 2011, av hjertestans.

Utenom James Bond-filmene laget han også musikken for “Dansen med ulver” samt en rekke flere verdenskjente låter/melodier.

Dette er med andre ord en nokså lei dag for mange musikk og filmelskere verden over, blant annet meg selv.

Trykk her for en mer komlplett oversikt over filmer John Barry har komponert musikk for!

Ønsker alle en kjempefin dag videre, i morgen svarer jeg på spørsmålene dere har sendt inn til spørrerunden.
Fortsatt ikke sendt spørsmål? Klikk på linken under:
http://fullstendigkaos.blogg.no/1296178082_sprrerunde_jeg_svarer.html

ALT blir besvart på video!

Er også en mulig jeg oppdaterer bloggen alerede igjen i dag med et videointervju med en veldig søt og kul venninne av meg, men det kan jeg ikke garangtere her og nå.

Vi blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg