Flueterror

Ja, nå er det en stund siden jeg blogget sist gang gitt.
Og gud skal vite det har skjedd mye siden sist, noen positive ting, men dessverre mye vondt også…

Men nok om det. Minusgraderne er skremmende, for litt siden var det 26- ute, nå er det heldigvis “bare” 11-, og det er en ting jeg ikke skjønner. Hvor i helsike kommer fluene fra for tiden?

Hadde en flue som fløy inn mellom t-skjorta inn til ryggen min så jeg skvatt som pokker i går kveld da jeg holdt på å se en film (“The bank job”), ble så irritert på den at jeg kverka den…

Men nå, i dag er det jaggu meg kommet til en ny… Hm…

Ellers for tiden;
Går litt bedre enn på veldig lenge, begynt å tegne noe igjen, tegninger av venner og bekjente, samtidlig som jeg har fått meg en ny venn, og det er jo veldig hyggelig, ikke så altfor ofte mann får nye, gode venner 🙂

Har også begynt med sminke og neglelakk og ikke minst EN NY KLESSTIL siden sist, men det er en liten stund siden, kan blogge mer om det senere. Vi snakkes da alle sammen, kyss og klemz! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg