Fullstendig ute i grøfta

Nå har jeg vært borte fra skolen alerede cirka 7-9 dager i januar…. Årsaken er at jeg har sykt problemer med å komme med opp fra senga eller sofaen som står på rommet mitt… Har prøvd å være våken hele netter for å rette det opp på den tunge måten flere ganger, men det har som regel resultert i at jeg har sovnet rundt 6-7-tiden og våkna opp når skolen er slutt eller snart sluttt igjen…..

I fjord, altså fra august til desember hadde jeg cirka 20 fulle fraværsdger uten gyldig grunn pluss mange flere enkelttimer som var borte…. Katastrofalt!… Er for tiden meget begkymret over meg selv, hvordan skal dette gå?

Håper virkelig jeg kommer meg opp i morgen for da er det fotografering til skolens skolekatalog og jeg skal stille opp på to av bildene, ett for klassen og et for elevrådet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg