PH-merch, Stephen King, og dårlig energi..

I romjula ble det til at jeg tydde til litt nettshopping igjen for noen av de ekstra pengene jeg fikk i det skattefrie desember. Bestilte meg to handlenett, samt en sånn dings som gjør at det skal være enklere å holde mobilen. Alt sammen med Paradise Hotel-motiv.

Den lille mobil-dingsen har dog ikke kommet enda, men handlenettene derimot kom i dag.

Noen som vil gjette hvor mange prosent fornøyd jeg er, eller tenker dere å bare la være?.. 😄

Å ja, så kan jeg forresten også nevne at jeg var på Ark og hentet en bok i går som ble bestilt på lørdag. For jeg har jo lagt meg et mål om å lese intet mer enn hele TO Stephen King-bøker dette året, og siden jeg inntil i går bare hadde én bok som jeg enda ikke har lest (ferdig), ja så gikk jeg altså og bestilte “De sovende” i helgen:

Og apropos “de sovende”.. Jeg har hatt SÅ dårlig med energi de siste ukene. Går rundt og er trett og sløv nesten hele døgnet. Og når det endelig er tid for å legge seg.. Ja så blir jeg liggende våken en stund før jeg får sove, og våkner også gjerne opp flere ganger før jeg så får sovet litt igjen..

Faktisk har det ikke vært så ille som det er nå på denne kanten på flere år. For stort sett har jeg jo gjerne vært “våken” i noen flere timer enn “folk flest”. Før kunne jeg gjerne stå opp tre-fem timer senere enn sist dag flere uker i strekk, noe jeg prøver så godt det lar seg gjøre å slutte med nå.

Men nå som jeg har lagt meg og stått opp til en noen lunde fast tid, og ikke lengre er oppe i sånn 20 timer++ om gangen.. Eh, ja det er kanskje bare en vanesak.. Pluss at jeg burde bli flinkere til å være litt mer fysisk aktiv igjen, og liksom ikke sitte halve døgnet foran en skjerm..

Men okei, greit. Det var alt jeg hadde på hjertet i kveld!! 😅

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg