008 stk Bond, James Bond!

Ser man det! Jeg har visst vært på gulltokt igjen jeg. Eller tokt og tokt. Denne gangen snublet jeg mer eller mindre over det når sant sies skal. For her om dagen var det en fyr på Facebook som la ut et bilde av åtte gaaaamle James Bond-bøker i “gull”, skrev at han var keen på å selge de til høystbydende.

Og dette var altså ikke en post jeg på noen måte hadde gjort noe særlig innsats i å finne engang. Alt jeg gjorde der og da var at jeg bare satt og scrollet gjennom nyhetsfeeden som jeg vanligvis gjør 10-100 ganger om dagen, ikke trengte jeg scrolle særlig langt heller før den bare var der.

Jeg tok så å skrev en sum som (sum-som-som-som-som 🐝) første bud (507 kroner). Dagen etter var skatten min. Og i dag har jeg vært og hentet den på Posten. Ja, sånn kan det altså gå. Det er ikke bare dumt å sjekke innom Facebook i ny og ne heller, si!

Mulig at noen filmgeeks der ute reagerer litt på at Dr. No er lagt som nummer tre her nå, sånn i og med at Dr. No er den første (offisielle) Bond-filmen i rekka. Årsaken til at bøkene er lagt slik som de nå ligger skyldes IKKE at jeg har vært sløv for en gangs skyld, men heller at bøkene er blitt filmatisert i en litt rar rekkefølge. Så da vet dere det. 😎

Hah! Liker forresten at denne bloggen bare ser ut til å bli mer og mer en slags bok-blogg om dagen! xD

Har du lest noen av Bond-bøkene??

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg