0 liter ved og en Xbox!

Torsdag stakk jeg ut for å kjøpe ved til vinteren, men så endte jeg visst opp med en Xbox i stede! 🤔

Velger å kalle dette bildet… “Bedrageriet”. BTW: Jeg hadde faktisk på playstation-hoodien da jeg kjøpte denne “boksen” torsdag! xD

Well, well – det er ikke heeeelt sant. 🤥 Riktignok har jeg ikke fått veden enda. Den ankommer ikke før rundt jul/ nyttår siden Vekst er tom for paller/ sekker av den størrelsen jeg foretrekker. Noe som skal gå fint da jeg heldigvis har en del igjen. Jeg følger jo noen lunde med, så jeg vet at etterspørselen har økt noe i takt med strømprisene det siste året.

Men til tross for dette hadde jeg en tanke om at jeg skulle kjøpe ved på torsdag, som også skulle være betalt nå. Da jeg fikk beskjed om at dette må vente et lite halvår så tenkte jeg som sant er at «det går fint!» 😊 «Nå kan jeg bruke de 1800 kronene på noe annet i stede. ELLER IKKE!..» men jeg endte jo opp med å gjøre nettopp det. Det vil si, “LITT” mer enn 1800 kroner.

Etter at jeg mentalt OG fysisk hadde gått noen runder med meg selv gikk jeg til Power og kjøpte en Xbox Series X. Har fra før en Series S, og for de som måtte lure hva forskjellen er så er Series S en teknisk svakere utgave av Series X. Kall det gjerne «Xbox First Price». Series X har dessuten muligheten til å spille av plater, mens Series S er like diskløs som en kalkulator. 😩

Inntil videre står den “gamle” Xboxen som jeg nå har “x-et ut” inne på lager/ “hobby”-rommet <3

Kjøpet kostet meg 5999 kroner. Ikke det mest “nødvendige” kjøpet (men fuck det da!) da jeg kinda var helt ok fornøyd med “lillebror”. Men regner med å “få igjen” noen kroner om ikke så lenge da “lillebror” nå ligger ute på Finn, for 1700 kroner, inkludert frakt med sporing.

Har per nå mottatt forespørsler fra åtte interesserte. Er i utgangspunktet en jeg har svart at han kan få kjøpe om han bare vippser meg den overnevnte summen, og gir meg adressen sin. Han har dog ikke sett denne meldingen, og derav heller ikke vippset eller svart. 😢 Men jeg regner med at det skjer snart, hvis ikke har jeg forhåpentligvis fortsatt syv til jeg kan selge den til (vurderer faktisk å dele fysisk dele den opp i syv biter), sett at han første ikke drøyer noe særlig lengre med å svare.

Blir faktisk et spill i seg selv å ikke brenne opp all denne veden til neste levering kommer rundt jul – et spill jeg skal “vinne” LETT!

Har ikke spilt sånn kjempemasse på “storebror” enda. Det første døgnet gikk det en del tid til å installere diverse spill og sånn (aka. 100 000 oppdateringer!!). Har en ekstern harddisk med litt over 100 installerte spill, men det er først og fremst original-Xbox-spill, 360-, samt Xbox One-spill. Ikke Series S/ X-spill. SÆRLIG «Microsoft Flight Simulator», som var det første jeg installerte, tar en del tid å “legge inn”. Ironien er at jeg har ikke “spilt” det noe særlig etter at jeg “la det inn”, da jeg heller har prioritert den gamle 360-klassikeren «Call of Duty 3».

Sååååå, ja.. Jeg vil tydeligvis gjerne HA det nye og spreke, til tross for at det ofte er det gamle og “simple” jeg stadig vender tilbake til – sånn har det altså blitt! 🤣

🎮 Forfatter dere avgjørelsen? 🎮

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

3 kommentarer
    1. Oppdateringer er KJEEEEDELIG. Om det er på ny mobil eller pc… Sitter og venter og venter. Men du får jo noe kos igjen for det nå da 🙂

      1. Hadde det «bare» vært på nye ting, så.. dessverre er det jo visse spill som av og til kommer med noen beist av oppdateringer. Det (nest?) nyeste «Call of Duty» er horribel på akkurat det der. 🤨

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg