Leverpostei på speilet!

Jeg sitter her i mitt lune klesskap og jeg UNDRES på hva nettopp DU har hatt, eller SKAL HA på brødskiva i dag som du smører på med din livs beste selvfølelse, mens du studerer hver eneste millimeter med porre i speilet i gangen. Ei skive med litt hvitløk og majones? Kanskje noe paprika dyppet i Nugatti? Eller hva med litt Banos smashet samme med med en liten posjon Nøtte? Nei, hva vet vel jeg hva slags herrrrlige kombinasjoner dere enn måtte ha gått for i dag? For det gjør jeg ikke. Og helt ærlig er jeg ikke så nøye på det heller.

Oh hey hvor det går!! For VET DERE hva jeg akkurat kom til å tenke på? Det har “nettopp” gått fem måneder siden jeg la ut den meget følelsesladde Youtube(ikke akkurat-)hitten “Kjære Leverpostei-lokk på speilet der!”. Jupp! – fem måneder har det gått, og jeg har fremdeles ikke lagt ut et innlegg som inneholder alle de forebyggende videoene som denne ene videoen til slutt skulle vise seg å bli en cross over-final ending-video-ting på, slik som jeg jo tenkte å gjøre.. I slutten av februar 😅

Vel, så til dere som bare har låst dere inne på rommet og VENTET og VENTET på at dette innlegget endelig skal komme. HER HAR DERE DET!!

Ja HER har dere ENDELIG alle “Kjære Leverpostei-boks”, samt “Speil, speil på veggen der”-videoene, i en deilig kronologisk rekkefølge, sammen og hver for seg!!

Leverposteidiktet/ Kjære leverpostei-boks (2011)

Speil, speil på veggen der (2012)

Speil, speil på veggen der – Part II (2012)

Speil, speil på veggen der – Part III (2012)

Leverposteidiktet/ Kjære leverpostei-boks II (2017)

Kjære leverpostei-lokk på speilet der! (2019)

Jepp. Det var altså heeeele forbanna sagaen om både leverpostei(boksen) og speil(ene) det!! Kan forøvrig også legge til at den aller første Leverpostei-video jeg gjorde i 2011 fikk en egen remake (viktig å følge trender, tross alt) i 2014 – så om noen har lyst til å ta en titt på den, samt noe bonusmatrialle knyttet til denne ene spesifikke videoen så kan de av dere som måtte være interessert ta en titt HER!

Og helt, helt til slutt kan jeg tease dere litt ved å si at jeg for tiden driver og planlegger litt forskjellig nytt stoff her inne. Både når det kommer til helt nye videoer, men også helt nye innlegg uten videoer for de av dere som foretrekker å lese og/ eller se på bilder. Så som alltid, vær på vakt – for før dere aner det slår jeg til med noe nytt og (kanskje til og med) noe uforutsigbart igjen!!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: aylarvonkuklinski

2 kommentarer
    1. Jeg fikk helt frysninger av leverpostei videoene dine! Dette er det beste jeg har sett.
      Med et dramatisk preg, og filosofiske utsagn i talemåten vil jeg påstå at dette er rene kunstverket!
      Du greier å lage kunst ut av en ubetydelig leverpostei boks! Det er talent 😉

      1. Tuuuuusen, tusen takk for kjempehyggelige og varme ord!

        Slike kommentarer som den du har skrevet her nå motiverer meg virkelig til å ville lage flere slike videoer og dikt i fremtiden, så nok en gang – takk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg