6 kvinnelige artister jeg bare RÅDIGGER!

G-R-A-T-U-L-E-R-E-R-!-!-! så super ultra masse med dagen alle herlige, sprudlende, kreative, omtenksomme, smarte, morsomme, og generelt bare helt fantastiske kvinner der ute!!

Hva hadde verden vært uten dere? For ikke å nevne – hva hadde egentlig JEG vært i en verden uten kvinner? Nærmest hele livet har godt over halvparten av mine beste venner vært nettopp kvinner. 70% av alle jeg har ukentlig kontakt med per dags, om ikke mer, er kvinner. Jeg simpelthen ELSKER kvinner. Jeg syns stort sett kvinner er mer behagelige vesen enn menn å “henge med”, men også når det kommer til kunst og underholdning så har kvinner i veldig mange år bidratt til å forme nettopp den jeg er blitt i dag.

Nesten ALLE mine favoritt-forfattere er, ja helt riktig; kvinner! En stor andel av de kreative sjeler jeg følger på Instagram; kvinner! Og ikke helt tilfeldig er det også en betydelig god dose kvinner som preger mine spillelister inne på Itunes og Spotify.

Det er noe med ordtaket “ingen nevnt, ingen glemt“, men igjen.. jeg har aldri vært den mest tradisjonelle – eller politisk korrekte. Så her er har dere én musikk video/låt hver, fra de seks kvinnelige artistene som har fått mest rom i mine øreganger i det siste!

Poppy – Concrete

Billie Eilish – bury a friend

Kristin Frogner – Stars Above My Head

Miley Cyrus – Midnight Sky (dette er for øvrig min stå opp-alarm for tiden)

Lady Gaga – 911

SCARLET – Love Heroin

Dette skulle egentlig være Det.

Men rett før siste innspurt kom jeg på en låt til som bare M-Å med! En sang som synges av to kvinner, fiktive vel og merke, men like fullt.. kvinner!!

Så helt til slutt vil jeg avrunde dette hyllest-innlegget med ett av mine absolutte favoritt musikal-nummer all time;

«Du skal gå» med “Juni” (Anette Hoff) og “Amanda Anker-Hansen” (Evelyn Rasmussen Osazuwa) fra Hotel Cæsar ep. 3000.

💜💜 Happy kvinnedag!! 💜💜

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg