JEG er ukas Youtuber!

Hallo og god kveld kjære by(gde)-folk, samt alle dere som måtte bo langt inni en skog, på havet, eller noe sånn der midt i midten.

Jeg har ikke så skrekkelig mye å meddele siden siste sist, så derfor skal jeg nok en gang gjøre et tappert forsøk på å holde meg kort – jeg har blitt kåret som årets Youtuber!

Og jeg skal ikke lyve. Det at det fremdeles finnes noen der ute som tør å anbefale mitt såkalte “arbeidet” til andre da jeg ikke akkurat har det reneste bordet i Youtube-Norge, ja det setter jeg faktisk litt pris på.

Hmm, ja, og apropos det å ikke lyve. Noen av dere vil nå sikkert ha et håndfast bevis på at jeg ikke bare sitter her og finner på igjen, sååååå:

Så tusen takk til min kjære med-trønder HansiBOY som altså har tatt seg bryet å lage en faktisk ganske kul video på meg og mine fin-underlige særheter 😎

Aylar “Den Onde” out!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg