JA til anonyme kommentarer!

Bildet er tatt fra: pixabay.com

Den siste uken så har det dessverre ikke vært mulig å kommentere denne bloggen anonymt.  Til i dag har man måtte legge inn både navn og mail-adresse for å kommentere noe her inne. Men i dag så har blogg.no omsider fått fått på plass noen innstillings-muligheter, og blant disse innstillingene kan finner man blant annet muligheten for å nekte folk å være anonym eller ikke.

Og jeg har selvfølgelig valgt å fjerne denne innstillingen, slik at de av dere som måtte ønske å være mest mulig anonym nå igjen skal få muligheten til det 🙂

Ehm ja, og sånn apropos.. Sånn mens vi enda er inne på temaet kommentarer.. Oppdaget nettopp at det er noen kommentarer fra tidligere innlegg som nå er blitt borte.. Så jada.. Nei, jeg får bare krysse fingrene å håpe at disse kommentarene vil komme tilbake igjen snart sammen med de forskjellige innleggene jeg også fortsatt går rundt og savner litt..

Det er helt greit at blogg.no ønsker å fornye seg, prøve og feile litt. Men når det går på bekostning av innlegg, bilder og kommentarer folk i verste fall har brukt litt tid og sjel på å lage.. Innhold som plutselig har forsvunnet, og KANSKJE aldri får igjen.. Ja da er det plutselig ikke så lett for selv meg å kunne forsvare det lengre..

Fortsettelse følger?

4 kommentarer
      1. Jeg er enig i at det beste hadde jo vært om folk IKKE kommenterte anonymt. Men når det er sagt så har jeg hatt et kommentarfelt som har vært veldig åpent for alt og alle i flere år nå før bloggen ble flyttet fra blogsoft til WordPress. Og for å si det sånn, jeg har vært VELDIG heldig de siste årene. Knapt mottatt noen ufine kommentarer i hele tatt, verken fra anonyme eller ikke-anonyme. Så.. Særlig med det tatt i betraktning, pluss at en av de hyppigste og hyggeligste folkene som vanligvis kommenterer inne hos meg faktisk kommenterer nokså anonymt, ja så ønsker ihvertfall jeg fortsatt å holde den muligheten åpen for folk 🙂

    1. Det verste må være å miste innlegg tenker jeg. Er det mange? Jeg TROR ikke jeg har mistet noen. Jeg fortet meg inn når jeg lese hos deg tidligere i uka at du har mistet. Jeg har skrevet mye noveller og dikt etc som jeg ikke har noe annet sted, og heldigvis ser de ut til å være der. Håper du FÅR IGJEN ditt.

      1. Hvor mange det faktisk er helt eksakt vet jeg ikke for sikkert. Men foreløpig har jeg kun oppdaget at to innlegg (av ca 2300) er blitt borte. Ja, også to kommentarer i et innlegg som ikke er blitt borte.

        Hvis du oppdager noe inne hos deg selv vil jeg anbefale å sende mail til blogg.no med en gang med mest mulig info om innleggene det gjelder. Vet du feks dato de ble publisert og tittel så er det kjempebra!

        Men mest sannsynlig vil alt komme tilbake etter en stund uansett har jeg fått høre. Selv de innleggene, bildene og kommentarene vi kanskje ikke vil oppdage har vært borte i hele tatt. Det er ihvertfall hva jeg fikk høre i dag. Men hvis du likevel skulle komme over noe, ja så vil ihvertfall ikke sjansen minke for “comeback” uansett om du tar og rapporterer det inn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg