Har havnet utpå igjen!..

Klokken er i skrivende stund 14.53 og jeg har akkurat reist meg opp fra sengen, kledd på meg og sammen med en kartong iskaffe plassert meg foran pc og storskjerm. Så hva var det som egentlig skjedde? Hvordan kom jeg egentlig hit igjen? Jeg mener, for noen dager siden hadde jeg jo døgnrytmen i min hule hånd. Hvor tok den så av veien? Jeg var så fornøyd med meg selv for at jeg hadde klart å legge meg rundt klokken 21-23, og at jeg hadde greid å stå opp rundt klokken 7 eller 9 i godt over en uke på rad. Og nå har det hele altså sklidd litt ut igjen. Som verdens glatteste penis i verdens styggeste soloppgang.

Jaja, jeg skal forøvrig ikke sitte her og late som jeg syns det er det alt for store mysteriet. For jeg sitter jo på den store fasiten selv, og jeg er utmerket klar over hva som står skrevet. Jeg har ingen andre å skylde på enn meg selv. Det er ingen som har tvunget meg til å sitte oppe til klokken 4, 5, 6 igjen. Jeg er en min egen herre,  mitt eget herredømme. Det er mitt rot og MITT kaos som nå kan til for at jeg igjen er ute og rangler NOK EN GANG. Nei.. Nok skriveri. Nå skal jeg se om jeg har et bilde å legge til i dette innlegget, også skal jeg ta meg en tur ut og handle litt.

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

8 kommentarer
    1. Hehe sånt skjer akkurat med meg også! Blir ofte sittende meste av natta å høre på musikk jeg bare ikke klarer å stanse! Musikken høres bare mye bedre ut om natta så blir helt gira.. Min døgnrytme er helt ustødig, noen ganger oppe hele natta og noen gagner blir den som normale folk skal ha den til. Men kommer aldri til å skjønne hvorfor man bare skal være oppe fra kl 7 om morgenen til 10 om kvelden

      1. For meg gjør det stort sett ikke så mye når ting sklir ut. Eneste som er er at det kan bli litt stress når det begynner å nærme seg en avtale man har med noen. Tannlegen feks. Et familiemedlem eller en venn.

        Pluss at det noen ganger kan føles litt ensomt å være oppe hele natta for ente gang uten å ha særlig mulighet til å chatte med eller møte noen. Så sånn sett skulle jeg ønske litt at det var mer 50/50 hvem som jobber og er oppe om natta av andre grunner verden over enn slik realitetene nå ligger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg