Facebook SLETTER videoene dine??

Jeg er ikke egentlig en sånn fyr som sletter ting (lengre), men akkurat nå tenkte jeg å gjøre et aldri så lite unntak. For jeg har jo falt for fristelsen “et par ganger” med å publisere disse “best of the year”-videoene som Facebook lager for oss mot slutten av året, samt en og annen “vennskaps-collage”. Disse videoene tenkte jeg nå å tilintetgjøre slik at de videoene jeg FAKTISK har laget selv, og som etter min mening er hakket mer “interessant” heller kan få skinne ekstra i sola.

Så for litt siden tok jeg og slettet den ferskeste videoene som jeg ikke lengre bryr meg om å ha liggende. Og sånn vipps så kommer jeg rett og slett ikke inn på denne Video-kategorien via pcen mer. Jeg tar så en titt innom mobilen i stede, og det ser ut til å funke. Videoen jeg akkurat slettet fra pcen ser fortsatt ut til å ligge der, men når jeg trykker på den skjer det ingen ting. Jeg prøver så å åpne opp en annen video, og det virker.

Deretter blir det til at jeg begynner å fjerne de andre collage-videoene, en etter en. Meeen før jeg er helt i mål oppdager jeg at for hver gang jeg sletter en av disse videoene, så ser det ut som at en helt annen video blir borte i stede/ i tillegg?!

Nå kan det hende at det bare er innbilling fra min side, eller at det bare ser slik ut for en kort og begrenset periode, og at ting snart vil bli som det skal igjen, men.. Ja, nei, jeg vet ikke. Har jeg i tillegg til disse collage-videoene nå også slettet et par av de videoene jeg i utgangspunktet IKKE har tenkt å slette i samme slengen. “Slett en video – og Facebook “hjelper deg” med å slette to?”.

I så tilfelle er det ikke krise. Alt av det jeg har publisert av “levende bilder” inne på Facebook ligger jo også på Youtube, pluss at jeg har jo fremdeles originalfilene på en og annen harddisk, men likevel.. Jeg mener, cum on Facebook – skjerp dere for GUDENE VET hvor mange ganger!! 😎😅

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos

2 kommentarer
    1. Høres slitsomt ut! Jeg har en lei tendens til å slette ting som jeg ikke er fornøyd med selv, må ha den perfekte “feelingen” når jeg laster opp noe. Ellers må jeg laste opp på nytt. Er en ocd-issue jeg har. Vet ikke hvor mye av det jeg sier har med saken å gjøre, men hvis da FB eller noe annet hadde begynt å slette annet som jeg hadde lastet opp med bra feeling så hadde jeg blitt forbanna. Ja det blir mange videoer som FB lager. Bryr meg ikke mye om dem med mindre dem er skikkelig bra. Hvis du slettet både fra pc og mobilen kan det hende det ble oppfattet som om du ville slette mer, eller at det var noe feil med programmeringen. Men hvem vet. Men dårlig av FB å ikke gjøre det lettere med å fjerne ting!

      1. Hmm. Litt teit av meg nå kanskje å først og fremst komme med en liten oppdatering først og fremst i form av denne kommentaren og (foreløpig) ikke som et nytt innlegg på bloggen, men kan virke litt nå som at Facebook ikke slettet noe ekstra likevel, men at det “bare” så sånn ut en liten stund etterpå 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg