Dine holdninger IRRITERER MEG!!

Holdninger er som blomster og zombier i Minecraft. Med mindre man isolerer seg inne på et rom er det klin umuligus å unngå dem.

Og akkurat som blomster er det mange holdninger som bidrar til en mer fruktbar og harmonisk verden å leve i. 🥰 Ja, og så har vi de som helst bare skulle vært luket vekk, makulert og BRENT! Og det er fremst og først disse jeg skal ta for meg i videoen under her nå.

Den 24 “episoden” av «Ting som irriterer» er herved en greie, så med andre ord kan denne “serien” ENDELIG sees som en julekalender – for de litt mer spesielle av dere, vel og merke! 💜 (vil veldig gjerne høre fra dere som måtte ta meg på ordet den 24.)

Stay goregeous!! 🤪

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

5 kommentarer
    1. De ‘vet ikke’ -folka er de mest irriterende av alle, spør du meg! Spesielt når det kommer til å ta stilling til ting og tang som skjer rundt om i verden..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg