Anti-korona diktet

Du store min så mye tid jeg fikk
etter at covid19 kom og ikke bare gikk

Hele mitt liv jeg forberedt meg på dette liksom har
isolasjons-mester jeg er – men var jeg klar?

Å holde meg oppdatert, ja der er jeg god
Dagbladet, VG, Facebook, Nrk og msn.no

Først helt i starten jeg både ble letta og glad
for å game med god samvittighet, jeg kunne ha

Og min kamp om døgnrytme jeg ikke lengre gadd kjempe
stå opp natt eller dag, jeg ikke lengre se noen.. ulempe

“Men nå er han lei, ja det kan vi alle se”
“Fullstendig kaos opp i mente, men også litt ned”

“Helvetes korona!! – på deg jeg sier klikk-klikk!”
“I mine øyne du er en svært ubrukelig pikk..”

Så med dette lille dikt jeg bare vil si;
“Fi!!!!”, “Fi!!!!”, “Fi!!!!”, “Fiii!!!!!”. Fi!

Stay goregeous! 😷

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg