BESTEFAR VAR SJØRØVER?

Når jeg nå og da klistrer meg fast til veggen som en eller annen edderkopp-mann og tenker på hvor kjedelig livet mitt nå til tider faktisk føles, ja så er det i det minste en fattig trøst å vite at jeg hadde en barndom som nok en del der ute kan bli litt misunnelig på når jeg en stadig oftere gang finner ut at jeg skal snakke om den. Ikke det at den var så forbanna hyggelig bestandig, for jeg var også den gang mye bekymret, og til tider redd. Men sammenlignet med i dag så vil jeg likevel si at jeg den gang levde mer som en nevrotisk karakter hentet rett fra Hotel Cæsar, mens jeg i dag heller føler meg som en lettere herjet turist på Hurtigruta… Minutt for minutt for minutt!.. x-o

Og det ville ikke akkurat vært den sjukeste overdrivelsen å si at jeg nå igjen begynner å bli litt sjøsyk. Jeg vil hjem!! Hjem igjen til det stedet hvor ting pleide å skje. Hjem igjen til den verdenen hvor julenissen enda eksisterte, hvor Kaptein Sabeltann var den desidert tøffeste i verden og diverse Youtubere jeg knapt tåler trynet på i dag enda var født. Kjære alle mine forfølgere, her får dere omsider (sånn 2-3 år på etterskudd) 6 ting jeg trodde som barn!!

Hva slags rariteter gikk DU rundt og trodde på som barn?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg