Toppen av frekkhet!

Verden er og blir full av grenseløse frekkheter. For selv om mange av oss stadig får det bedre og bedre, finnes det fremdeles likevel nok av de som på en eller annen måte ligger såpass langt utenfor i samfunnet at de av en eller annen grunn ser seg nødt til å bryte loven. Og i løpet av sommeren har jeg vært offer for nettopp det opptil flere ganger da noen har brutt seg inn via soverommsvinduet mitt gang på gang, på gang.

Foreløpig kan jeg ikke se at noe har blitt stjålet, men jeg synes likevel at det hele er noe ubehagelig. For jeg mener, i Norge 2017 så burde det jo strengt talt ikke være sånn at enkelte så seg nødt til å bryte seg inn hos andre, samme hva motivet deres måtte være. Vi liker å tro at vi lever i et så jævlig flott og godt land, men er Norge egentlig så forbaska fantastisk som vi skal ha det til? Vel, det kommer vel an på øyet som ser, og hvilke andre land vi eventuelt sammenligner oss med eller ikke, I guess.

Men.. Nå er det sikkert noen som lurer.. Hvis ikke noe har blitt borte, hvordan vet jeg da at det faktisk har vært innbrudd her? For jeg kan jo også legge til at jeg heller enda ikke har observert noen skader noe sted som tyder på at noen har brukt makt for å komme seg inn. Men greia er derimot at jeg faktisk har SETT de ubudne gjestene. Og for dere som absolutt føler at dere må ha bevis nå for at dere skal tro meg så klarte jeg faktisk å ta bilde av en av de her om dagen..:

Vel, dette var altså bare EN av de, men jeg lover dere, det har faktisk vært flere av dem i det siste. Og med fare for å virke noe rasistisk her nå så syns jeg egentlig at de aller fleste av de har virket utrolig like. Og jeg sitter nå og tenker, hvem er det egentlig som har sagt ja til å la disse krypene få komme inn i landet vårt? IKKE MEG!! Så.. Akkurat her og nå sitter jeg faktisk og tenker at det hadde kanskje vært på tide med en ren FRP-regjering til høsten, for er det noen jeg virkelig har troa på kan få gjort noe med dette så er det de som faktisk tenker som folk flest.

Så kjære Siv, Carl og Sylvi: Hvis dere mot alle odds skulle klare å kapre og ikke minst VINNE årets valg, forså å sette en endelig stopp for alle disse grenseløse frekkhetene som blant annet jeg har blitt utsatt for i den siste tiden, ja så skal jeg ihvertfall vurdere å trekke tilbake noen av de slemme tankene jeg har tenkt om dere i de siste årene. #sylvilisthaug4primeminister

Har du vært offer for innbrudd før?

4 kommentarer
    1. Offer for en sverm av det politiet lo av og kalte småtteri. Riktig nå var de små og mygg, men hvorfor tas det ikke seriøst? De er seriøse blodsugere!

    2. Smiley: Ja, det er rett og slett helt uforståelig, og SKREMMENDE! – Og mulig jeg ikke burde skrive dette offentlig, men jeg har faktisk i noen tilfeller sett meg nødt til å ta saken i egne hender.. Jeg har rett og slett fått et par liv på samvittigheten i sommer.

    3. Så grusomt og traumatiserende! Huff, nei altså, politiet må ha altfor mye å gjøre. Det sies at det finnes mange flere blodsugende mygg enn man skulle tro!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg