Bloggere: Due


© Bildet tilhører due.blogg.no.

Alder er bare et tall, sies det. Man er ikke eldre enn man føler seg som selv, sies det. Og desto høyere tallet er desto yngre blir man, er det kanskje også noen som sier? Vel, jeg vet ihvertfall om et par stykker som er et levende bevis på, om kanskje ikke den aller siste påstanden så i alle fall at de to første stemmer på en såkalt prikk. En av dem er den sprudlende trebarnsmoren Mariell som absolutt ikke er noen gammel kjerring selv om hun nå har passert 30. Hmm, jeg tror også hun såvidt det er har passert 35. Hmm.. Nææh, det kan ikke være mulig. Bare ta og stryk den siste der.

Enyway! – på bloggen til Mariell, eller DUE som jeg er mest vandt til å kalle henne finner man litt av hvert. Kort fortalt er due.blogg.no som et meget godt alternativ til Bon Bons Hurlumhej Mix. For her finner man alt fra gøyale innlegg med frekke og morsomme overskrifter, sånne passe dagligdagse innlegg om såpass dagligdagse ting, interessante tekster om interessante temaer som ABSOLUTT kan by på en og annen debatt i kommentarfeltene, men også en gang i blant noe mer triste og alvorlige innlegg, for gudene skal vite at ikke alt bare har vært en morsom lek for Mariell oppgjennom årene heller..


© Bildet tilhører due.blogg.no.

Men STORT SETT er det altså bare en sann fryd å lese denne bloggen. For selv om det er et og annet salt hardt og surt lakrisdrops der innimellom så er det likevel for det aller meste myke, fargerike og morsomme skum og geléfigurer som tar opp den aller største plassen der inne. Så er du som meg av den typen som er aller mest glad i skum og gelé, og ikke fullt så glad i sur og bitter lakris, ja så er altså denne vakre duen absolutt ikke så dum å besøke.


© Bildet tilhører due.blogg.no.

Ellers kan jeg nå kanskje avslutte med å nevne at denne “duen” også er en veldig trivelig og morsom dame å SKRIVE MED. For der mange gjerne “feiler litt” med å svare og skrive tilbake når man får inn kommentarer så kan man så og si ALLTID stole på at Mariell IKKE svikter her. Kommenterer du inne hos Mariell, ja så kan jeg nesten garantere deg at du får svar, og det er også meget sannsynlig at du får en hyggelig kommentar tilbake på din egen blogg også, om du har en da. Så sånn sett kan man kinda også kalle Mariell for en… Brevdue?

Enyway, ta og legg fra dere alt annet som har oppholdt tiden deres til nå, og unn dere et aldri så lite besøk innom due.blogg.no, i dag! 😀

Stay goregeous!


#blogg #bloggere #hverdag #lek #moro #humor #overskrifter #tips #råd #anbefaling #alvor #livet #barn #barnlig #bonbon #snop #due #fugl #brevdue #kommentar #trønder #solbriller #basseng

8 kommentarer
    1. WOW. Du er bare helt UTROLIG 🙂 Tja, 30-35 år det var fint, du er snill 🙂 <3 <3 <3
      Det var faktisk kun en liten feil her, jeg har 4 barn ( selv om mitt barn døde). Men jeg er jo tre barnsmor nå, da de andre barna er 8,10 og 24 år. Så heller ikke helt feil......Du var virkelig snill, tusen takk !
      Dette var gøy å lese :)Er du helt sikker på at du ikke skal skrive en bok?
      Neste uke blir det Bonbon land her, da vi venter på et nydelig vær.

    2. due: Ja, jeg antar at du kanskje kan ha litt rett, mulig jeg er ihvertfall LITT utrolig sånn innimellom når jeg først går inn for det, hehe, neida, joda, kanskje. Takk ihvertfall! 🙂

      Ah, ja, det visste jeg forsåvidt om. Men var litt usikker på om det var tre eller fire til sammen med det barnet som dere mistet for en del år siden.. :/

      Hehe, har nok ikke sagt at jeg ikke skal gjøre det, men at jeg derimot ihvertfall ikke tror at det vil bli et prosjekt som fullføres med det aller første 🙂

      Kos dere i Bonbon-land!! 😀

    3. Due er en hyggelig frøken hun og jeg er helt enig med henne. Etter å ha lest et par av historiene dine, synes jeg også du skal skrive bok. 🙂
      Ha en god dag i sola! :))

    4. Ei_heks: Virker som det på meg også, ja! 🙂 Hehe, dere altså – jeg kan som sagt ikke love noe, så jeg antar at begge deler er mulig, altså at det kan hende at det blir noe i fremtiden, men også at det kan være at det ikke blir noe.

      Takk i like måte, dvs. jeg foretrekker fint skyggen! ^^

    5. Har jo sagt det til deg før og kommer nok til å si det igjen. 😉
      Jeg også. Sånne halvgamle kjærringer tåler ikke varmen så godt, vet du!
      😀 😉 😀
      Og du…. musa mi er ikke politisk korrekt og klikker både til høyre og venstre og midt på. T.o.m i hjørnene! 😛
      (tror du jeg lurte første gangen den dukket opp? LOL)

    6. Jeg synes bloggeren Due er en fantastisk blogger, og hun skriver kjemepbra! Skriver innlegg med alvor og humor 🙂 Jeg leser bloggen hennes fast 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Hilsen
      Toril

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg