Bloggere: Vuvevu


© Bildet tilhører Sharone/ Vuvevu.

Det skjer ikke så alt for ofte lengre at jeg kommer over blogger som jeg i etterkant faktisk ender opp med å få interesse av å titte innom hver eneste dag, flere uker i strekk. Det begynner å bli noen år siden sist jeg kom over en slikens blogg nå, HVIS man da ikke ser bort ifra det lille funnet som jeg var så heldig å gjøre for snart to måneder siden. For ihvertfall så tror jeg at det begynner å bli to måneder siden nå at jeg oppdaget den svært så fargerike skapningen Sharone. Ei jente med mye godt innenfor gjerde. Okei, dette er den ente snodige metaforen jeg bruker denne uken som jeg faktisk ikke er heeelt sikker på hva betyr.. Greit.

Men ja, tilbake til Sharone. Sharone er simpelthen ei jente det ikke GÅR AN å mislike, SELV ikke etter at hun eventuelt har kastet en og annen håndkontroller inn gjennom den nye flatskjermen din etter en ikke altfor lystig runde med Bloodborne.. Nå sier jeg IKKE at Sharone er av den aggressive kaste-ting-gjennom-flatskjermer-typen, POENGET MITT er først og fremst at man altså ikke kan hate på denne skapningen selv hvor hardt man måtte prøve. Og apropos Bloodborne – har jeg nevnt til nå at Sharone er en nokså ihugga gamer? Du gjettet det nesten når jeg nevnte Bloodborne i ste? Jammen så fint for deg da! ^^


© Bildet tilhører Sharone/ Vuvevu.

Og ikke nok med det, Sharone er også det jeg vil kalle for en sjel med hjarte på den rette staden når det kommer til dyra. For selv er hun blant annet vegetarianer, og hun har i den siste tiden kommet opp med flere gode og tankevekkende innlegg sånn apropos dyras rettigheter som jeg syns er verdt å få med seg. Og mens vi nå er så godt inne på temaet, hun har også en av de desidert søteste hundene i hele verden som jeg har sett i løpet av mitt 26 år lange hundeliv. Bare den utrolige skjønne hunden i seg selv er etter min mening verdt minst én tur innom denne fantastiske bloggen. Jeg kødder ikke!!

Ellers vil jeg også legge til at hadde det vært opp til Sharone selv, vel, så tror jeg ihvertfall at hun hadde bodd i en koffert. Okei, jeg merker veldig øyeblikkelig nå at dette må forklares litt nærmere. For er det noe denne skapningen virkelig elsker, og drømmer om så er det reisning. Ehm.. REISING, jeg mente REISING!! Hun liker å reise!! Rundt omkring!! Off.. xD det ble ikke særlig bedre nå merker jeg, men kjære alle sammen, jeg håper så inderlig at dere innerst inne skjønner hva jeg mener nå. Dere gjør det ikke sant?


© Bildet tilhører Sharone/ Vuvevu.

Helt avslutningsvis så kan jeg forresten med hånden på hjertet, helt uten å måtte tenke meg om verken over eller under hodet si at Vuvevu (Sharones blogg-navn) faktisk er min absolutte favoritt-blogg i skrivende stund om det skulle være noe tvil. Vuvevu er en blogg som oppdateres ukentlig, og noe av det jeg liker best med denne bloggen sånn utenom at bloggeren bak er tvers gjennom awesome, er det faktum at jeg aldri helt vet hva som kommer til å bli publisert der inne i løpet av morgendagen. Generelt en blogg jeg liker veldig godt, og vil anbefale ALLE å ta en titt på!

Så ta mer enn veldig gjerne å sjekke ut vuvevu.blogg.no – NÅÅÅÅÅÅ!! 😀

Stay goregeous!


#blogger #blogg #dyr #dyrasrettigheter #gamer #bloodborne #gaming #hund #animal #spill #blog #tur #ferie #reising #koffert #anbefaling #tips #vuvevu #energisk #intelligens #peace #dog

7 kommentarer
    1. Åå, så fint skrevet!! Tusen, tusen takk 😀 Jeg fant en liten feil da, hihi. Jeg er ikke vegetarianer (selv om jeg skulle ønske jeg var det) :p

    2. Sharone: Helt sikker på at du ikke er det? For jeg var ihvertfall det da jeg la ut innlegget i dag tidlig? xD

      Hehe, neida. Har kinda rettet opp i det nå 🙂 Vet ikke helt hvordan jeg fikk det for meg i utgangspunktet, var så tydelig bestemt på at jeg hadde lest det et sted, men mulig jeg bare hadde antatt det i stede, det skjer en gang i blant det også.. xD

    3. Utrolig godt skrevet. Høres virkelig ut som ei sprek og friks jente :)Hun har en nydelig hund, men du har skrevet to feil: Hun er ikke vegetarianer, og hun har IKKE verden søteste hund, for min lille Nicko er verdens søteste 🙂 Du er ellers bare helt rå på å formulere deg. Stemmer det at du har gitt ut en bok? Hva heter i så fall denne boka? Føler at det er en bok jeg bare MÅ få med meg. Har du ikke skrevet bok, så er det kanskje på tide?

    4. due: Takk, takk! 🙂
      Hehe ja, er allerede blitt gjort obs på den vegetarianer-feilen, så derfor er det også en strek over den setningen nå. Når det så kommer til den andre “feilen”, så er det en setning jeg fortsatt står inne for, hehe.

      Og apropos den boken: Tja, det var det da. Hehe, neida. Jeg skal nok komme fram til det snart. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å legge ut noe nytt innlegg som tar for seg de “fakta”-påstandene jeg skrev for en stund tilbake da det nesten ikke var noen som gadd å være med på det likevel. Men nå har jeg forhåpentligvis snudd og, MEST sannsynlig så kommer det et innlegg om ikke alt for mange dager som røper hvilke av de påstandene i det “Fake news”-innlegget som er “fake news”, og hvilke påstander som altså ikke er det. Til da er det bare å vente til det innlegget forhåpentligvis kommer ut! ^^

    5. Er du helt sikker på at den påstanden stemmer? Vist er det en søt hund hun har, men min er hakket søtere ). Jeg begynner nå å tro at jeg har riktig i de påstandene. Skal bli gøy å se 🙂
      Nå er det bare en uke til du “blir med” på BonBon land 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg