Swedish Candy Crush

For et par dager siden (dvs. i går..) så kunne jeg gå og hente meg ikke bare en, men TO middels store esker, fylt opp med masse, deilig digg. For greia er at jeg for en ukes tid siden bestemte meg for å teste ut XLgodis.se som blant annet Side2.no hadde skrevet så varmt om tidligere i vår. Og jeg er jo som kjent nokså glad i godteri, ikke like hardbarka som før, men på en annen side.. Får jeg først muligheten til å spare en del penger, ja så slår jeg gjerne til på det JEG ihvertfall anser som en knakende god deal. Og nå har jeg ikke fått spist så mye av går dagens fangste enda, men når det kommer til det som har med pris å gjøre, så har jeg ihvertfall ingen verdens ting å klage på. For å si det sånn.

Litt tilleggsinformasjon: Det eneste jeg slet litt med i ettertid av denne videoen, sånn bortsett fra å få knipset og redigert et godt nok miniatyr-bilde, samt noe eget til Instagram og Snapchat(…), var.. Hvor i helsikes skulle jeg gjøre av alt?? De 24 boksene med 7up gikk greit, de fikk plass i kjøleskapet, liksom. Men resten måtte jeg derimot tenke litt ekstra for å få “gjemt” bort, men jeg fikk visst til det også. Til slutt! xD

Kjenner du suuuuget?

4 kommentarer
    1. Så videobloggen din her om dagen! Syns miniatyrbildet ble fint.
      Det er sikkert ikke så viktig at alt godteriet ligger kaldt i kjøleskapet. Men sjokoladen bør hvertfall, så den ikke smelter!
      Hvis du vil ha alt i kjøleskapet likevel kan du gjøre slik: fjern 7up boksene, la 2-3 stå igjen som du drikker først. Så får du plass til det andre, og bare fyller på mer brus i kjølern når det går tomt.
      Pleier å kjøpe brett med brus i Sverige, så er litt “rutinert” haha xD

    2. Celina Noir: Jeg er fortsatt ikke helt fornøyd med noen av de bildene jeg tok den kvelden, heller ikke det som ble brukt til slutt for denne videoen xD

      Hehe, som sagt så har jeg allerede funnet plass til det. Det spiselige havnet under kjøkkenbenken, mens 7upen er som man kan se på Instagram-profilen min i en egen etasje i kjøleskapet. Og slik har jeg tenkt at det skal fortsette å være til det ikke er igjen mer xD

      Men takk enyway.

    3. Ei_heks: Så god til det at du innrømmer det like etterpå? Dæsken, det må være ny rekord! xD Hihi.

      Ah, jeg liker også sjokolade og is, men er nok ikke det det blir mest av for min sin del, som du sikkert kan gjette utifra de bildene her xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg