Et premenstruelt ansikt

God ettermiddag kjære disipler!!

Eller god, og god. Vel, den føles ihvertfall ikke vond. Det skal sies, jeg skulle helt ærlig ønske at jeg ikke brukte så lang tid på å pelle meg opp fra sengen i dag, for da kunne jeg og brodern omsider ha møttes igjen for første gang på en stund nå, men antar at det ikke er noe vits i å klage noe særlig over det da vi nok får en ny sjanse på lørdag. Så, utenom det så føles det jo ut som en ganske grei torsdag. Hotel Cæsar er ute med en ny episode på Tv2 Sumo, verden er ikke utslettet av noe superoverdrevent atomangrep, enda.. Og, jepp. Jeg antar at dette ikke er en så aller verst start på juni-måneden likevel.

AH!! Det holdt jeg nesten på “å glemme”. For noen uker siden bestilte jeg meg mitt aller første ordentlige bokmerke (fra Smartphoto.no). Den 17. (mai) fikk jeg mail om at bokmerket var ferdig produsert og sendt.. Og ja, siden har jeg gått og sjekket postkassa så og si hver morgen i håp om å endelig finne det. Men det skulle altså ta to uker og en dag, akkurat nok til at jeg mot slutten begynte å lure på om posten kan ha rotet bort pakken, eller at noen andre rett og slett hadde fått kloa i det. Men i dag kom det altså, mitt fantastiske, lille, spinkle og nydelige bokmerke av metall. Eller, okei, kanskje ikke er nydelig det helt rette ordet. Vel, dere kan jo egentlig bare ta en titt og bedømme det selv!

Enyway, antar det ble litt delte meninger her nå, men JEG syns ihvertfall det er veldig kult, selv om det nederste bildet dessverre er bittelitt uskarpt, noe som dessverre ikke er så mye å gjøre med da orginal-bildet (som jeg jeg tok med et litt dårligere kamera enn hva jeg har nå på den tiden jeg bodde på hybel) blant annet ikke er så skarpt i utgangspunktet.

Så, hva syns dere om bokmerket?

⊗ stay goregeous ⊗

5 kommentarer
    1. Celina Noir: Takk, takk ^^ Mener du da et eget personlig bokmerke som du selv har satt sammen og bestemt designet på, eller et bokmerke helt likt mitt med de samme bildene og sånn som jeg har? ^^

    2. Syns du skal “dele ut” noen slike til oss trofaste som vil ha! Hehe neida, skjønner du ikke kan gjøre det xD Men ville likt å ha en identisk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg