Battery VS. Red Bull?

Gul eller brun ost? Cola eller Pepsi? First Price eller helt “vanlig”? Livets liste med ultimatum er uendelig.

Som jeg såvidt skal komme nærmere innpå i et kommende innlegg (spoiler alerts!!) så er jeg ganske glad i energidrikker. Jeg holder meg ikke lengre til en spesifikk sort, når jeg er ute for å fylle opp kjøleskapet tar jeg gjerne med meg minst en boks av vær type som Oppdal har å by på. Ingen diskriminering her i gården.

Jeg har ingen absolutt favoritt lengre. Derimot så kan jeg nevne et par smaker som jeg foretrekker ovenfor et par andre. Foreksempel liker jeg stort sett Battery Twisted fremfor vanlig Battery og jeg må også innrømme at jeg foretrekker det som nå har fått tittelen Red Bull Yellow Edition (som i fjor het Red Bull Summer Edition) fremfor vanlig Red Bull.

Men. Så er det noe jeg lurer på.. Hva syns DERE er best av vanlig Red Bull og vanlig Battery? Er det noe forskjell, eller er det mer et fett? (på vegne av lavkarboens venner og foreningen for overvektige, beklager det siste uttrykket der, virkelig!)

The choice is yours!

Vi reblogges!


– Ann Helen er kul!
http://tispe.blogg.no

6 kommentarer
    1. Må bare si hvor fantastisk artig det var å lese et innlegg om dette, aner ikke hvorfor.. Må si at min favoritt er vanlig Red Bull, da helst på boks siden den på flaske virker tam i forhold. Battery er også god, men skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer drikke Monster, synes de er grusomt søte og fæle i smaken, huff. God helg!

    2. ExplodingUnicorn: Så gøy å høre 🙂 Prøver så godt jeg kan å fylle opp bloggen min med noe rennende, og variert innhold. For en blogg som har stivnet helt fast i sin gråtonede særegen het er sjeldent et veldig pent og interessant synt. Tørket maling er kjedelig, også videre.

      Hehe, apropos Monster tror jeg faktisk det er blant mine favoritter, da jeg selv er ganske glad i det litt sukkersøte, ser på det som en fin kontrast til en ellers litt mørk og dyster “tilstedeværelse” xD

      Takk for kommentaren din! 🙂

    3. Drikker bare redbull av energidrikker:) Gul, grønn og den vanlige er mine favoritter:D
      God helg til deg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg