THE BEAN BOOZLED CHALLENGE!

I går var jeg på besøk i noen timer hos Rune. Der var jeg i utgangspunktet for at vi skulle lage en aldri så liten “Bean Boozled-challenge”-video. Og ehm, helt ærlig.. Normalt så lar jeg være å “spoile” mine egne videoer, men.. Det hele ble noen ganske tamme greier. Noen reaksjoner ble det, men de kom så sjelden, og var etter min mening såpass milde at jeg ser ikke helt for meg underholdningsverdien dere måtte få av å se det.

Når det er sagt ble likevel ikke det ferdige resultatet SÅ ille som jeg trodde det kunne bli etter at vi filmet i går. Har brukt noen timer i ettermiddag på å gjøre den så ok som mulig, og etter at jeg har klippet vekk en del dødtid og annet tøv nå så er den i hvertfall blitt noen hakk nærmere det som kan kalles for et akseptabelt materiale.

Sånn. Da har dere forhåpentligvis ikke alt for høye forhåpninger. Så nå er det kanskje et håp likevel om at i hvertfall noen av dere kan tenke; “Okei, det var ikke SÅ ille”. I det minste.

Har du smakt noen av disse før?

Vi reblogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg