Etter den søte kløe…

© Bildet er tatt fra samvirke.dk

Hepp.
Tenkte jeg skulle være så høflig og ta en liten pause fra gamingen sånn at jeg får gitt litt livstegn fra meg igjen. Sannheten er at jeg trenger noen gode råd.. Det er ingen hemmelighet at jeg ikke akkurat er så glad i å gå til legen, men i løpet av de siste dagene har det vært litt vanskelig å ikke tenke på akkurat det…

Jeg føler meg så utrolig slapp, varm. Det føles som om kroppen er i ferd med å brenne opp. Særlig hodet. Det merkelige er at jeg ikke hoster noe særlig. Normalt når jeg blir forkjølet (noe jeg så og si aldri blir lengre), eller er blitt rammet av influensa (noe jeg heller ikke har blitt på en god, god stund) så pleier jeg å hoste mye, og lenge…

Så kommer vi til den delen som uroer meg aller mest… For i tillegg til at kroppen føles som en gedigen varmeovn så klør det samtidig på et viss sted. Altså, der nede…

For en liten uke siden var jeg på besøk hos en veldig god venninne av meg og jeg overdriver på ingen måte når jeg nå sier skriver at det var veldig, veldig hyggelig. Vi så The Texas Chain Saw Massacre og The Hills Have Eyes (originalen) sammen, spilte noen spill, snakket sammen, og… Eksperimenterte litt med hverandre. Vi hadde sex..

Det var ikke planlagt kan du si.. Det bare skjedde. Uansett, jeg skal ikke akkurat si at jeg angrer, det tror jeg heller ikke hun gjør. Men som dere sikkert har klart å gjette dere til er jeg nå litt urolig for at dette kan ha noe med den formen jeg har vært i de siste dagene.

Jeg har så utrolig lite lyst til å gå til lege. Hadde jeg hatt tannpine hadde jeg ikke nølt et sekund siden jeg fikk kurert det lille jeg måtte ha av tannlegeskrekk da jeg var hos spesialisttannlege så og si månedlig i 4-5 år mens jeg hadde regulering… Men vanlige leger og sånn.. Nei.

Er det noen der ute som kjenner seg litt igjen i de beskrivelsene jeg har kommet med nå? Er det mulig at det kan være noe annet enn det jeg frykter det kan være? Helt avslutningsvis kan jeg vel legge til at det ikke ble brukt beskyttelse. Eller, ikke fra min side i hvertfall.. Som sagt, det var ikke planlagt…

Hadde satt uendelig stor pris på alle gode råd jeg kan få. På forhånd. Takk.

Vi reblogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg