Blogger jeg leser

God kveld!
Nå kan dere alle binde dere godt fast til sofaen, for nå har jeg virkelig masse spennende å fortelle. Nei, ikke egentlig.

Så, i dag antar jeg det er den store valentinsdagen. Næh, det var ikke det jeg skulle skrive om når jeg tenker meg om.. Vel, i skrivende stund har jeg vært oppe i en times tid. La meg rundt 11-tiden i dagtidlig..

Nå har jeg akkurat tatt oppvasken og vasket opp og ned i kjøkkenvasken, spennende saker. Den kampen mot alle bakteriene er bare så mye mer spennende enn… Vel, jeg antar det er en bedre kjærlighetshistorie enn Fifty Shades of Grey, om ikke så er den et minst like stort overgrep. Altså, oppvasken.

Ah, nå kom jeg på hva dette innlegget opprinnelig skulle dreie seg om. Blogg.no har nylig gjort om “venner” til “følgere”. Hvilket betyr at nå kan jeg følge noen, uten at de er tvunget til å følge meg tilbake.

Det er ikke noe hemmelighet at jeg er ganske glad i høye lesertall. Det er heller ingen overraskelse for de fleste at jeg har mye fritid. Derfor overrasker det neppe heller ikke at jeg har sendt en del venneforespørsler til en god del randome blogger, bare fordi jeg har håpet på at det skulle øke sjansen for at flest mulig skal få opp varsel når jeg legger ut noe nytt.

Bakdelen med dette er at nyhets-feeden min som regel ikke har vært så meget interessant etter min smak, og det har vært vanskeligere å holde seg oppdatert på de få bloggene som faktisk er verdt å følge med på.

Før jeg la meg i dag “tidlig” bestemte jeg meg for å gjøre noe med dette. Jeg slettet ALLE de 1319 bloggene jeg fulgte, forså å legge inn igjen kun de få bloggene jeg vet om som jeg faktisk mener har noe interessant å gi meg.

Så nå er nyhetsfeeden min plutselig hakket mer spennende, selv om den ikke oppdateres likes jevnlig som da jeg hadde 1319 blogger på vennelista. Samtidig så følger fortsatt disse bloggene meg ^^ Med andre ord er dette enn vinn-vinn-situasjon!

Inntil i dag tidlig fulgte jeg altså 1319 blogger… Nå følger jeg bare 9 blogger. Det skal sies at det er et par blogger til jeg skal legge til, men de må jeg bare finne igjen først…

Enyway. Dette er de bloggene jeg følger her og nå:
http://apocalypticporcelain.blogg.no
http://barbie.blogg.no
http://gjenferd.blogg.no
http://gnoomy.blogg.no
http://hcfan.blogg.no
http://marionme98.blogg.no
http://monstercat.blogg.no
http://nerdinnen.blogg.no
http://vanth.blogg.no

Som nevnt tidligere er det altså et par blogger som mangler. Dersom du har noen tips til en eller flere blogger du tror jeg ville hatt interesse av å lese så kom gjerne med det i kommentarfeltet! 😉

Vi reblogges!

12 kommentarer
    1. Emilie: Hehe.. Må innrømme at jeg ikke har vært så alt for ofte innom bloggen din, og jeg skal også være så ærlig at jeg ikke helt ser for meg at det blir til en vane heller.

      Det går ikke på at jeg syns bloggen din er dårlig eller noe sånt, men heller det at jeg er ganske så sær på hva jeg klarer og orker å motivere meg til å lese. MEN når det er sagt syns jeg du har en viktig blogg, du er garantert et stort forbilde for mange i lignende situasjon, og det skal du ha all mulig cred for. Selv om jeg neppe kommer til å være innom noe særlig, og derfor heller ikke kommer til å legge til bloggen i lista.

      Håper og tror du forstår hva jeg mener, og at du ikke tar noe personlig 🙂 Er som sagt bare jeg som er ganske sær på hva jeg gidder å lese 🙂

    2. Veit du hva- jeg har gjort nesten akkurat det samme! Jeg var sååååå fornøyd når “venner” plutselig blei “følgere”. Feeden blei jo faktisk slik jeg vil ha den- ikke like stort behov for bloglovin’ lenger, som jeg ikke er så flink til å bruke heller 😛 Men jeg hadde kun 356 på listen, men jeg for min del gikk ned til rundt 100- og enda skal jeg slette flere, for det er mange som er inaktive også, så skal gå nøye igjennom den snart 😉 Og så har den gått ned til 435, så det er tydeligvis noen som syns at bloggen min er plagsom også 😛 ha ha..
      Jeg skal snike litt på din liste, for mangler noen blogger utenom det “vanlige” og jeg veit jo at du liker en del av de bloggene, så kanskje jeg finner noe her 🙂

    3. Elin Slåen: Jeg er også sååå fornøyd med det, samtidig som jeg syns det er ganske greit at det var sånn som det var før. For hvis ikke er det ikke sikkert like mange hadde vært innom hver gang jeg hadde postet noe. Lenge leve egoet ^^

      Sjekk ut lista mi du. Noen av de har et og annet kjedelig hverdagsinnlegg innimellom, men de fleste av de 9 tror jeg likevel vi i hvertfall kan være enige er noe litt utenfor de “vanlige” bloggene 🙂

    4. Du kan ta turen innom meg om du vil, dette innebærer da alt fra hvor nydelig pusen min er til hvor mye jeg elsker doctor who, og fra hva jeg og typen synes om nye colaen til frustrasjon over teit skole og derifra til oppskrifter på alt fra leppestift og til diett mat (laktose/egg fri/gluten fri – ikke bullshit som lavkarbo). Altså mye variert som ha med livet mitt og hva som opptar meg å gjøre

    5. pinkie toxic: Var innom en liten snartur nå. Hmm, kanskje jeg kommer til å returnere om ikke så lenge. Har ikke satt meg ned for å lese noe av det du har skrevet enda da jeg er litt for rastløs i skrivende stund til det, men førsteinntrykket jeg fikk da jeg så headeren din var i hvertfall et godt et. Veldig lettvint og amatøraktig, men poenget er at jeg liker i det minste stilen din. Du ser litt gæern ut på den måten jeg liker ^^

      Så ja. I will be back, kanskje med en kommentar neste gang 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg