Nye autografer i posten!

Når jeg i dag gikk for å sjekke postkassa la jeg straks merke til en konvolutt det bare tok meg 2 sekunder å skjønne hvor den kom fra. ^^


Skal sies at jeg allerede har autografene fra Rudy, Nikis og Hilde, men det gjør ikke noe. De jeg allerede har fra Rudy og Nikis er forresten uten personlig hilsing så skal absolutt ikke klage ^^


Også var det disse bildene som dessverre ikke er signert, mest sannsynlig fordi det er en stund siden både Torgeir og Marte var på settet nå. Men hey! – Usignerte bilder er bedre enn ingen bilder i hele tatt ^^

Har du mange Cæsar-autografer?

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Ikke fått noe svar heller nei.. Begynner å bli veldig lenge siden nå 😮
      Hvilken mailadresse er det du sendte til? Sjekket utboksen min å sendte mail i 2013 til “[email protected]”.. Var den adressen jeg fikk av noen andre.. 😮

    2. Mjiaow: Hmm, det var rart. Jeg tror det også var den adressen jeg sendte til. Jeg har dessverre den uvanen at jeg sletter mail i utboksen etter en stund, med mindre det er noe jeg anser som veldig viktig…

      Jeg vil egentlig anbefale deg å prøve en gang til. Eller, kanskje vente en stund nå siden de snart har innspillingspause så da er det ikke sikkert du får svar med det første uansett.. :/

    3. Ja jeg får gjøre det.. 🙂 Spesifiserte du hvilke du ønsket eller bare spurte du etter autografer? For da jeg sendte så la jeg jo med ønskeliste.. Kanskje det ble litt for mye stress siden det sikkert er mange som sender inn 😛

    4. Mjiaow: Jeg sendte også en såkalt ønskeliste, likevel fikk jeg med et par ekstra som ikke sto på den listen så virket litt som om det jeg fikk i dag var mer et tilfeldig utvalgt de har valgt å sende xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg