Hotel Cæsar sa du?

Gjennom årenes løp og gang har jeg samlet på og interessert meg for en del rart. Jeg har før vist dere bilder av VHS-samlingen min som inneholder godt over 1000 Hotel Cæsar-episoder sammenhengende. I dag tenkte jeg det var på høy tid (ikke meningen å diskriminere dere lave altså) å vise dere noe annet jeg har samlet på. Nemlig en rekke artikler jeg har klippet ut av ukeblader (det meste fra perioden 2004-2005), for ikke å snakke om autografene jeg har sikret meg.

Hva synes dere? Noen pikkoloer og stuepiker der ute som ble litt misunnelige? ^^

Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Morra til kameraten min spilte en stund i Hotel Cæsar, tror hun spilte moren til Juni. Vi klarte ikke å se på, hun var så annerledes fra i virkeligheten. Og så er hun vanligvis teaterskuespiller, man er vant til det overdramatiske, Cæsarrollen ble litt for “normal”.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg