Lykke og gull kan ikke kjøpes med sølv

Fikk pakker fra både Gamezone og Platekompaniet i dag!

Fra Gamezone kom omsider mitt nye headsettet fra Turtle Beach som skal fungere svært godt til både PS3 og Xbox 360. Med surround-lyd og greier. Bestilte egentlig et som også skulle funke på PS4, men det viste seg å være utsolgt, så da gikk jeg for dette i stede, sånn midlertidig. I tillegg kom også Elgatos Game Capture HD-boks som tar opp mens jeg spiller sånn at jeg kan legge ut på Youtube ^^ Kommer med et eget innlegg med link så fort jeg har opprettet en spill-kanal.

Fra Platekompaniet kom Alice Cooper-“boksen” “The Life And Crimes Of Alice Cooper” som inneholder intet mer enn 4 cder (81 spor/låter), samt et hefte på over 80 sider med masse informasjon og bilder.

Annet i denne pakken fra Platekompaniet fulgte også Blu Ray-filmen “Devil`s Pass”.

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg