Live-sendinger og minusgrader

Kald og like blid (ikke “lik” som i en død kropp)
Hvem faen er det som leser hverdagsinnlegg som jeg måtte finne på å skrive lengre egentlig? Vel, ikke jeg. Men jeg kan jo skrive dem for det. Ikke at jeg har tenkt å få det som en vane å gjøre det ofte igjen, men nå kjeder jeg meg uansett.

Så, hva skjer i mitt superduper interessange liv? Jo, jeg kjenner at hendene mine er noe kalde. En god grunn til å la de røre på seg ved å trykke litt på tastaturet. For hva står graderstokken på? Rundt -20. Gjort det i hele dag. Da jeg sto opp i 07-tiden i dag(tidlig) så sto den på -22 for å være konkret. Jaja, skal ikke klage, hos ei venninne i meg har det vært – 30 i dag, PÅ DAGTID!

Varmepumpa står på, og jeg har også sørget for å ha fyr i ovnen gjennom hele dagen. Altså ikke en fyr, men jeg snakker om “fyr” som i ild. Bare hvis noen skulle lure…

Opprettet ny Youtube-profil
Så kan jeg bevege meg til noe dere kanskje vil ha litt mer ut av å få med dere. I hvertfall kan det være en fordel for meg å dele det også med dere som leser bloggen. Jeg har i årevis hatt en Youtube-kanal som dere kan finne ved å klikke her! (ABONNER ellers finner jeg ut hvor morra di bor!!!)

For to dager siden bestemte jeg meg for å opprette enda en profil. Så det har jeg nå gjort. Den nye profilen min vil ene og alene bli brukt når jeg skal ha live-sendinger. Det vil si at dere kan se og høre meg direkte, samtidlig som dere kan skrive til meg og mest sannsynlig få svar av meg muntlig på det dere måtte lure på, eller bare dele med meg random. Har hatt to livesendinger på min vanlige Youtube-profil, men så fant jeg ut at live-videoer skiller seg såpass utifra det andre jeg legger ut, så DERFOR har jeg nå to kanaler. Den nye, liveprofilen min kan dere abonnere på og finne her!

Det blir ikke alltid jeg som skal være med på sendingene, innimellom vil jeg også ha med gjester. Hvis du gjerne vil være med en gang så gjerne det! Men da må du selvfølgelig ha kamera (med lyd). Du bør helst ha noen lunde godt nett, og helst være over 18 år. Skulle du ha lyst til å være med på en av mine sendinger er det bare å ta kontakt. Ja, også må man ha google+-konto, noe som er helt gratis, og veldig lettvint ^^

Kino igjen torsdag?
Sitter i skrivende stund å vurderer om jeg skal til kulturhuset i morgen for å kjøpe kinobillett. “Texas Chainsaw 3D” vises nemlig i storsalen igjen torsdag. Den vises flere ganger igjen får det, men da i kinosalen. Liker best storsalen. Jeg var riktignok der å så den på onsdag, men den var så forkastelig bra at jeg bare må se den en gang til på det store lerrettet før den går over til Blu Ray, og DVD. Jeg liker virkelig ikke egentlig kino, men den var så utrolig bra, at kinohatet mitt ble ignorert da! ^^

Er stort sett film det går i for tiden, spesielt på 1channel.ch. Begynt å se mer og mer på nett. Da unngår man lettere å kjøpe filmer som er dårlige som da bare blir liggende å ta plass, eventuelt kjøpe de virkelige gode filmene man finner der ^^


Følte bare for å legge til et random rottebilde, siden jeg liker å ha med litt bilder når jeg skriver så kjedelige innlegg..

Og til slutt må jeg bare legge til at jeg godt mulig kjøper noen andre billetter i morgen også, nemlig togbilletter, men må høre litt med noen om noe småsaker før det eventuelt.

Vi reblogges!

5 kommentarer

Siste innlegg