Bloody Shakespeare in black

Mens enkelte individer sløser bort tiden sin på å vente på en forkastelig jul, bruker jeg min ventetid på selvbestilte pakker og selvfølgelig Halloween, selv om det jeg venter mest på av alt her og nå er noe langt og flott noe av kjøtt og blod som ankommer i høstferien!

Nok om det.
I dag kom det nok en Dragens Hule-pakke som jeg måtte hente på Spar.
Min favorittbutikk, for dere som ikke har fått det med dere enda.

Nå er det blant annet ut med hvite og kjedelige bomullspinner, skal man kjøre en sort stil så skal man ta den helt ut som dem sier. Shakespeare har også fått sin plass i huset mitt, og nå kan jeg også tenke på hjerte samtidlig som jeg tenker på hjernen ved produksjon av gelè. Og om noen lurer, skyld på foreldra mine!


Shakespeare-plakat som jeg har hengt opp nå i gangen ^^


Totalt 300 sorte bomullspinner! ^^


Gelêform i hjerte!


Og til slutt nøkkelring til husnøklene mine som bare sier fakta.. ^^

Da er det middagstid for min del!

Vi reblogges!

5 kommentarer

Siste innlegg