Tenåringsfjerter som river og går

Tenåringsjenter kommer og tenåringsjenter går.
I løpet av de siste årene har jeg hatt en del veldig unge venninner. Unge venninner fra 12-16 årsalderen som regel.
Venninner jeg har kommet i kontakt med via blogg.no som regel. Fans av bloggen også videre.

Jeg kan like å snakke med de som er yngre, da jeg på mange måter henger mer igjen mentalt på deres nivå.
Men er det noe man som regel må regne med når man i min alder på 21 år har kontakt med unge jenter på den alderen er det at det som regel blir veldig kortvarig vennskapkontakt. Og la meg understreke at jeg nå snakker om kun vennskap, snakke på cam når de har tid og når de kjeder seg, sånne ting.

Men som vanlig er det tusen tanker mer som står i hodet på de fleste tenåringer enn en gutt på min alder som snart er halvveis til 50.
Det slitsomme med så unge venninner er alle de guttene, unge jenter forelsker seg i nye gutter fortere enn jeg må skifte matskål til rottene mine.
En dag er de forelsket i han, han og selvfølgelig også han, men neste dag er de heller forelsket i hun! Det er ingen hemmelighet at alle tenåringsjenter er bifil i dag xD

Tiden går og det gjør også kontakten.
Jeg vet en ting, det er flott å ha flere venner i flere aldre. Men som regel er det tryggere å stifte bekjentskap helst med noen som er litt eldre og som er ferdig med de største uroårene. Jeg vil aldri i verden finne meg mentalt voksne venner, jeg hater ORDET voksen, men jeg tror det er bedre å finne barnslige voksne fremfor å ha for mange barnslige mindreårige i flokken min.

Det er vanskelig å så store trær av vennskap på tenåringer, for de vet så mye om hva de vil og tenker en dag, neste dag har de igjen helt nye interesser, meninger og lyster.

Vil til slutt sitere satanismen på det punktet med å velge hvem man bruker tiden sin på.
Ærklæring 4, fra Den Satanistiske Bibel:
«4. Satan representerer godhet mot dem som fortjener det, fremfor spilt kjærlighet til de uverdige!»

Så hail Satan!

Vi reblogges!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg